[Demo] Ano Milheeze 24-11-2018

Ah nice, de Acatenango en 2 versies van de Limited Edition en Dragon series, jammer dat ze de nrs 1 niet schieten.

Leuke lijsten zeg, redelijk wat nieuwe producten ook. Zal er helaas niet bij zijn maar vermoed zo dat er wel wat filmers aanwezig zullen zijn :applause:.

Ah nice, de Acatenango en 2 versies van de Limited Edition en Dragon series, jammer dat ze de nrs 1 niet schieten.

Ja, inderdaad. De nummer 1 is ook mijn favo en in mijn bestelling..
En fijn dat de Euphoric Happyness ook wordt geschoten.
Gaat ook de lucht in bij mij met O&N

Ik ben aanwezig bij deze demo hoor! Zo net een medefreak bevestigd, heb er weer zin in :D

Begin december heb ik inderdaad ook vernomen uit betrouwbare bron.
Geen productie dus wat we te zien krijgen.
Maar we krijgen ongetwijfeld wel een aardige indruk van hoe het eindproduct zal zijn.

Veel plezier allemaal. Ik ben alweer reuze benieuwd naar het beeldmateriaal en als iemand iets weet van een livestream hoor ik het graag.

Ik mis hem helaas. Heb ruim een half uur stil gestaan op de snelweg door een ongeluk en ga geen 145 km rijden voor een aantal boxen en een finale. Helaas maar waar. Al jaren rij ik die kant op maar zag dit toch echt niet zitten. Nu maar hopen dat iemand een livestream doet.

Persoonlijk geen fan van de finale. Muziek stond zo hard dat je geen vuurwerk meer hoorde, lasers continu aan ook tijdens vuurwerk.

Als vuurwerk stuk was het niet veel, als einde/finale was het een leuke variatie op een 'normale vuurwerk finale'.

Vrouwtje vond hem tof, en dat is vanuit een niet alleen vuurwerk oogpunt dus :p.

Vergeleken met vorig jaar was dit een top finale.

Zelf totaal geen fan van lasers maar vandaag erg mooie laser/vuurwerk finale gezien

Back
Bovenaan