Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Joehoeee.. overheenlezers. Dit is 25mm! Geen vergelijking met andere 30mm (19 shots) assortomenten
Waarom zou ik deze niet met 30 mm. cakes mogen vergelijken?
Al waren ze 10 mm....
Als ze met hun 25 mm. beter presteren dan die 30ers dan is de prestatie van deze cakes alleen maar meer te waarderen, en dan is de keus snel gemaakt, lijkt mij.
Met zo'n 425 gram per cake zou dat nog zo maar eens kunnen ook, al houd ik er ernstig rekening mee dat er in deze samples wel een paar grammetjes meer zaten...
Persoonlijk vind ik het een verademing dat er nou eens géén finale in die cakes zit, maar één effect per cake, en ook nog eens relatief weinig krakelingen. En 75 euro voor 2560 gram. Kan het nog mooier?
Als dit allemaal klopt denk ik van niet en is dit voor de doorsnee consument het allerbeste wat er op de Nederlandse markt te krijgen is!
Maar ja... Klopt dit allemaal?
Waarom zou ik deze niet met 30 mm. cakes mogen vergelijken?
Al waren ze 10 mm....
Als ze met hun 25 mm. beter presteren dan die 30ers dan is de prestatie van deze cakes alleen maar meer te waarderen, en dan is de keus snel gemaakt, lijkt mij.
Met zo'n 425 gram per cake zou dat nog zo maar eens kunnen ook, al houd ik er ernstig rekening mee dat er in deze samples wel een paar grammetjes meer zaten...
Persoonlijk vind ik het een verademing dat er nou eens géén finale in die cakes zit, maar één effect per cake, en ook nog eens relatief weinig krakelingen. En 75 euro voor 2560 gram. Kan het nog mooier?
Als dit allemaal klopt denk ik van niet en is dit voor de doorsnee consument het allerbeste wat er op de Nederlandse markt te krijgen is!
Maar ja... Klopt dit allemaal?
Tegenwoordig houd ik bijna geen rekening met het aantal inch, maar kijk ik meer naar het aantal gram per shot.
Ik heb het even aan Vuurwerkmania gevraagd, deze is op de demo geschoten als cakes met het gewone label er om, i.p.v een sample label, ze gaan er dus vanuit dat dit productie is i.p.v een sample![]()