Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ondertussen is de route bekend, we beginnen vroeg in Leeuwarden en daarna via Haulerwijk naar Nijverdal. Op de terugweg nog langs Almere- Haven. Pittig rondje maar zie er wel naar uit!
Jullie houden je vast en zeker keurig aan de 25kg regeling, want anders zouden jullie door het noemen van datums, locaties en tijdstippen, het de BOA’s, politie, handhaving en gemeente/provincie controleurs, nu wel heeeul makkelijk maken...
Hij zegt niet met hoeveel auto's ze gaan.
Jullie houden je vast en zeker keurig aan de 25kg regeling, want anders zouden jullie door het noemen van datums, locaties en tijdstippen, het de BOA’s, politie, handhaving en gemeente/provincie controleurs, nu wel heeeul makkelijk maken...
Ik heb de afgelopen 8 jaar in een vuurwerkwinkel gewerkt. Vorig jaar besloten er mee te stoppen. Is fantastisch om te doen maar je mist ook veel.
Ik bestel meestal in een stuk of 3 winkels en mijn vrouw haalt alles op. Ik ga nu voor het eerst in 8 jaar weer zelf mijn vuurwerk halen en daar heb ik na al die jaren echt ongelofelijk veel zin in.
Ik ga ook een deel van mijn budget bewaren om in die winkels mijn ogen de kost te geven en spontaan nog wat laatste producten te kopen!!
Mischien een leuk topic om te starten van het vuurwerk ophalen 2017-2018 dat je daar een verhaal kan schrijven met leuke fotos etc om wat sfeer te proeven![]()
En daarom is het ook maar goed dat oom agent dit niet zoveel boeit.Ik denk dat ze daar dit topic niet voor nodig hebben hoor. Alle winkels met een nachtelijke opening zijn per definitie goud als je daarop gaat handhaven