Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij een hoger budget kun je aardig wat geld besparen door gebruik te maken van freakacties. Bij mij is het motto, meer vuurwerk voor hetzelfde budget. Voor het 2e jaar op rij ga ik naar Megavuurwerk Leeuwarden. Ook ga ik nog een bestelling ophalen bij TP-vuurwerk, heeft/had dit jaar soms zeer goede freakacties (Cruel Traction en Color Strike met 50% korting).:D:D:D

Ieder jaar Haokan Oisterwijk en Orthen dat bevalt altijd prima en dit jaar voor het eerst Vuurwerkcentrum Brabant. Zal ook nog wel een Zena bestelling bijkomen.

Het zit allemaal lekker in de buurt hier. Ga vaak eerst naar Orthen toe. Van Orthen naar Vogelplein om wat klein spul op te halen en dan door naar Vuurwerktotaal in Kerkdriel en Zena voor de laatste (vaak kleine) bestellingen. Dan naar huis en lekker ruiken :p

Van tevoren denk ik dat meevalt, maar uiteindelijk doen we best wat adressen aan. In Nederland altijd wel Vuurwerktotaal (Gebro), Evolution/Rubro (Vechtweelde) en Vuurwerkmania (XL vuurwerk).
In Duitsland een Lidl, een Aldi en nog ergens als we zin hebben

Plaggenmarsch Hardenberg en Kuiper Koekange.
Ik sluit een ritje Vierhuizen nog niet uit ...

Het zit allemaal lekker in de buurt hier. Ga vaak eerst naar Orthen toe. Van Orthen naar Vogelplein om wat klein spul op te halen en dan door naar Vuurwerktotaal in Kerkdriel en Zena voor de laatste (vaak kleine) bestellingen. Dan naar huis en lekker ruiken :p

is toch nog dik 20 kilometer zowat volgens mij van orthen naar neem aan dat je kees wammes bedoelt haha ?:D

Ik houd het dichtbij huis. Bij de heren van Rowy, vuurwerk almere haven en de knallende ketel krijg je genoeg voor elkaar :D
Mooie mix van importeurs en de prijzen natuurlijk.

Dit jaar ook regelmatig bij Pyrofreaks huizen gekeken, maar vooralsnog geen bestelling gedaan. Maar dat is dan het maximum qua kilometers... Als je verder weg gaat, dan heb je al snel dat freakacties alsnog duurder uitvallen vanwege de verre rit, met de huidige benzineprijs.

Mijn collectie komt voor 95% van TP-Vuurwerkshop. Voor het eventuele Vuurwerktotaal deel rij ik naar vuurwerkbestel in Rijen.

Voor het eerst sinds jaren weer eens nachtshoppen bij
Vuurwerk Orthen en vuurwerk centrum brabant :)

Aardig ritje maar is de kleine moeite waard..verder word het vast nog leuke deals en impuls aankopen bij de driesprong, dump, zoetermeerse vuurwerkhal, intratuin en vwt zoetermeer :)

Hier gewoon de eerste kleine cakés al besteld bij orthen en op wat kleine bestelingen als er leuke dingen zijn bij de welkoop een paar straten verder op. Of misschien iets met mania vuurwerk totaal of rubro wat tussen orthen en me huis inlicht. Zal dit het echt wel geweest zijn. Maar vorig jaar ook alleen bij orthen besteld en bij de rest 1a2 cakés zo los in de winkel gehaald.

probeer elk jaar nieuwe vuurwerk winkels te bezoeken het maakt dan ook niet uit hoe ver het rijden is zolang ik er nog maar niet ben geweest. Voor dit jaar staat als nieuwe winkel om te bezoeken Haulerwijk op de agenda, misschien dat er nog wel een andere nieuwe winkel bijkomt binnenkort. Verderrest hou ik het in de buurt dit jaar wat winkels betreft.

Traditioneel gaan we altijd de eerste dag vroeg naar Duitsland. Aangezien het daar steeds drukker wordt aan de grens rijden we ver Duitsland in waar het lekker rustig is. Vuurwerk gewoon zelf pakken in de winkel blijft mij gewoon een ultiem gevoel geven. Na een dagje discounter shoppen blijven we in een leuk hotelletje pitten. Op de terug weg pakken we nog wat mee wat eventueel uitverkocht was en we echt graag wilden hebben . Daarnaast bezoeken we de vuurwerk winkels in Duitsland en Nederland in het grens gebied. Dan rijden rijden we richting huis met een aantal stops waar we vuurwerk "stallen" vanwege de 25kg regel. De derde dag bezoeken we veel winkels in de regio waar we gewoon lekker gaan kijken en shoppen. Bestellingen doen we niet aan. Het shoppen in de winkel is vele malen leuker. Goed het kost wel wat meer dan de acties maar hobby's kosten nu eenmaal geld. Ik vergelijk het altijd een beetje met het shoppen van de vrouwen bij ons thuis....

Traditioneel gaan we altijd de eerste dag vroeg naar Duitsland. Aangezien het daar steeds drukker wordt aan de grens rijden we ver Duitsland in waar het lekker rustig is. Vuurwerk gewoon zelf pakken in de winkel blijft mij gewoon een ultiem gevoel geven. Na een dagje discounter shoppen blijven we in een leuk hotelletje pitten. Op de terug weg pakken we nog wat mee wat eventueel uitverkocht was en we echt graag wilden hebben . Daarnaast bezoeken we de vuurwerk winkels in Duitsland en Nederland in het grens gebied. Dan rijden rijden we richting huis met een aantal stops waar we vuurwerk "stallen" vanwege de 25kg regel. De derde dag bezoeken we veel winkels in de regio waar we gewoon lekker gaan kijken en shoppen. Bestellingen doen we niet aan. Het shoppen in de winkel is vele malen leuker. Goed het kost wel wat meer dan de acties maar hobby's kosten nu eenmaal geld. Ik vergelijk het altijd een beetje met het shoppen van de vrouwen bij ons thuis....

Zo lang jij lekker shopt tijdens de verkoopdagen kunnen wij genieten van de freakacties. :wink: Ik heb nu voor € 605,57 aan vuurwerk met freakacties gekocht, en als ik dat in de voorverkoop zou ik rond de € 1283,10 en als ik dit doe tijdens verkoopdagen ben je rond de € 1604,12 kwijt.
Ja, hobby's zijn duur, maar om er zoveel meer voor uit te geven, vind ik het niet waard.

Goudvuur Vuurwerk Gouda & Frans Mulder Vuurwerk Haastrecht zijn de standaard winkels waar ik elk jaar zo goed als na toe gaat. Hele goede banden met deze winkels dus. Verder kijk ik vaak niet eens omdat ik elke dag weer in onzekerheid leef wat mijn vervoersmiddel gaat zijn.

Ik woon vlakbij de grens en het meeste haal ik in Duitsland. Dat is dan legaal vuurwerk. Gedurende jaar zijn er leuke freak acties die je niet kunt laten liggen maar die winkels wisselen.

Koningsdal/Utrecht, Riezebos/Amerstfoort, Vechtweelde/Maarssen, Gebro/Maarssen, Halfords/Zeist, Woody's/ Zeist,De Groot/,Zeist etc etc. Maar toch hoofdzakelijk Riezebos en Vechtweelde.

voorheen haalde ik vaak bij Zena in Leerdam.afgelopen jaren bij Vuurwerk Huisman, Vuurwerk Zevenkamp gekocht. Dit jaar ga ik voor het eerst naar Orthen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan