Harry Loots [Baarle-Hertog]

De ervaring bij Loots Vuurwerk bij mij leert dat ze elk jaar bepaalde producten omlabelen haha! Dit zijn voor 99% zeker de old-newskool potten denk ik!

Ja dat idee heb ik ook, dat het de oude Oldschool Newschool cakes zijn ( de Big 19 van Wolff ). Aangezien ze nu onder de Oldschool Newschool naam nieuwe cakes hebben.

Heb er nog 11, dikke beuker. In DE komt die niet meer terug. Daar zei men zelfs dat ze niet meer geproduceerd werden

Ja ik las ook dat iemand dat zei, maar ze zijn gewoon geproduceerd hoor! 2 weken geleden zijn de Poolse winkels er al mee gevuld en nu ook de Belgische dan. Als het goed is werd er pas een 2018 productie geschoten en die ging exact zoals de 2017 versie, met de ploffers dus.

Alleen de Piromax Salute waaier heeft helaas dit jaar blinkers in de salutes zitten.

ECCHI (エッチ) 19SH 1.2INCH wie heeft hier meer info over ben benieuwd

Het lijkt erg op de Old/Newskool collection, filmpjes staan op Youtube!

Kort samengevat: een heel aardig 19 shots assortiment is maar echt veel te duur is! Je kan in Nederland betere deals sluiten voor dat geld!

Ze labelen gewoon elk jaar een bestaand assortiment om, best slim eigenlijk! :wink:

Zonder iets af te kraken, maar als ik die website bekijk vraag ik mij ernstig af hoe zij de VAN prijs bepalen. Veel potten zijn in de "aanbieding" die in Nederland ook gewoon te verkrijgen zijn. Alleen zetten ze de VAN prijs een paar knaken hoger en de aanbieding weer een paar knaken lager waardoor je zo ongeveer op de adviesverkoopprijs uitkomt. Gelukkig laat ik mij niet misleiden.

Als het je niet bevalt dan koop je er toch niks? Iedere keer dat gezeik en geklaag over prijzen en het assortiment.

Iedere winkelier doet het op zijn eigen manier, ben je het er niet mee eens? Ga dan lekker in een ander topic reageren en laat het hier gewoon over de winkel zelf gaan :bye:

Ontopic, ik zag dat ze nu ook de Cardinal of Souls aanbieden voor 99 euro.. Lijkt mij toch een hele nette prijs!

Zonder iets af te kraken, maar als ik die website bekijk vraag ik mij ernstig af hoe zij de VAN prijs bepalen. Veel potten zijn in de "aanbieding" die in Nederland ook gewoon te verkrijgen zijn. Alleen zetten ze de VAN prijs een paar knaken hoger en de aanbieding weer een paar knaken lager waardoor je zo ongeveer op de adviesverkoopprijs uitkomt. Gelukkig laat ik mij niet misleiden.

Haha klopt neem het buurt assortiment kost daar in de aanbieding 99 euro nou in nederland kost ie het hele jaar 99 euro

Als het je niet bevalt dan koop je er toch niks? Iedere keer dat gezeik en geklaag over prijzen en het assortiment.

Iedere winkelier doet het op zijn eigen manier, ben je het er niet mee eens? Ga dan lekker in een ander topic reageren en laat het hier gewoon over de winkel zelf gaan :bye:

Ontopic, ik zag dat ze nu ook de Cardinal of Souls aanbieden voor 99 euro.. Lijkt mij toch een hele nette prijs!

Voor zover ik het zie reageer ik toch on topic. Ik constateer iets, in dit geval wellicht wat mensen als negatief kunnen ervaren, en deel het met jullie. Net zoals jij de actie van de cardinal of souls constateerde en deelde. Dank daarvoor. Wat overigens een super mooie aanbieding is.

De van voor prijs is gewoon marketing. Dat is in heel veel winkels zo met aanbiedingen of reclame. Neem als voorbeeld de mediamarkt. Heel het jaar kost een tv of mobiele telefoon een bedrag x. Een paar weken voor black friday, wordt de prijs in de winkel onaangekondigd verhoogd met €50,- (ik noem maar wat). En als het dan black friday is zet de mediamarkt in hun folder, of in de reclame commercial op tv, het oude bedrag x neer. Hierbij zetten ze "de van voor prijs" en een paar woorden als "megastunt" en "spotgoedkoop" en jij als consument denkt: zo dat is een hoge korting.
Dat is de truuk, zo werkt het. En heel veel mensen trappen er in en bijna elke winkel heeft zulke acties. Zelfs de supermarkt waar je wekelijks komt...

Back
Bovenaan