Mega 6 - star Assorted

Jongens ik snap niet wat jullie lopen te zeuren Vuurwerkmania zelf heeft al gezegd zwart op wit hier dat dit productie is, is dit niet zo snijden ze zichzelf in de vingers. En als je t niet gelooft koop het dan niet en ga voor iets anders wat je wel vertrouwt! Ga het d over vw hebben ipv dat gelul of t wel of niet samples zijn....

Jongens ik snap niet wat jullie lopen te zeuren Vuurwerkmania zelf heeft al gezegd zwart op wit hier dat dit productie is, is dit niet zo snijden ze zichzelf in de vingers. En als je t niet gelooft koop het dan niet en ga voor iets anders wat je wel vertrouwt! Ga het d over vw hebben ipv dat gelul of t wel of niet samples zijn....

Ze gaan er van uit... dus niets is zeker hoor.

12,50 per 400 grams cake, in de freakactie soms nog goedkoper. Daarmee kan het echt niet slecht zijn voor de vooravond.

Productie of niet, wat maakt het uit? we hebben hem allemaal (of igg veel) voor een super prijs gescoord. Als je argwaan hebt, waarom heb je het dan gekocht? Geniet gewoon van onze mooie hobby. Ik heb ook wel eens iets gekocht wat me tegen viel, daarom koop ik nu voornamelijk oude voorraad...

Ik heb zelf echt wel vertrouwen in deze cakes. De color explosions en templar box waren afgelopen jaar ook prachtig en dat zijn boxen met minder kruit en dezelfde diameter :D

Het lijkt me het leukst om de cakes uit het assortiment als box per 2 schieten. Ik ga voor de volgende combinaties en volgorde:

Blink en Glitter wit/rood/groen: Telesto + Atlas
Blauw/roze + blauw: Europa + Pandora
Crackling + Brocade: Calypso + Titan​

Op de demo was dit echt een top ass. Hopen dat de productie net zo is . In ieder geval 2 keer besteld voor 55 per set. voor die prijs kunnen ze nooit tegenvallen :) en afgelopen jaar ook veel mania gehad en die producten waren zeker goed te noemen. Dus ik heb er wel vertrouwen in dat dit ook een goed ass gaat worden !!

Back
Bovenaan