Mega 6 - star Assorted

Op de demo was dit echt een top ass. Hopen dat de productie net zo is . In ieder geval 2 keer besteld voor 55 per set. voor die prijs kunnen ze nooit tegenvallen :) en afgelopen jaar ook veel mania gehad en die producten waren zeker goed te noemen. Dus ik heb er wel vertrouwen in dat dit ook een goed ass gaat worden !!

Zo.. voor 55 euro zou ik ze ook zeer zeker willen uitproberen maar helaas hier nergens in het zuiden voor die prijs te koop. :(

Dit lijkt langzamerhand toch wel het meest besproken product van dit jaar te worden :D

Ik denk dat we een hele rij aan legendarische cakes en boxen kunnen maken waarbij dat is gebeurt die later ook goed bleken. De red maroon misschien niet. Maar daarvoor bijvoorbeeld de transbomber, de cruel traction, de immortal gold allemaal veel besproken voor ze op een demo te zien waren en ook allemaal goed tijdens de jaarwisseling!

Wat ik me alleen afvraag als die voor 59 euro word verkocht 6 500 grammers van 20 shots of te wel een cruel traction of spectacle 120. Waar zit dat addertje onder het gras. Is gewoon 10 euro voor zoals ik op film gezien heb een kwaliteits assortiment. Wat maakt een winkelier hier nog voor winst op.

Waar zit dat addertje onder het gras. Is gewoon 10 euro voor zoals ik op film gezien heb een kwaliteits assortiment. Wat maakt een winkelier hier nog voor winst op.

Lekker belangrijk, als het straks top cakes zijn dan hebben er veel een goede koop gedaan, mochten ze minder zijn, en dat merk je bij de eerste cake al, dan zijn ze vast goed in de vooravond.

Ligt Steenbergen dan in Limboland? Dacht het toch niet he? :)

Volgens de topografie die we hebben geleerd, is Brabant ook het zuiden van Nederland :angel:

Ik ga dan voor zijn minder geliefde broertje,wat een jaar later kwam. Maar er al had moeten zijn lol. Ben zeer benieuwd,hoe die uitpakt. Wie weet een optie voor volgend jaar. Dit jaar mooi de Clan of Six :)

Wat ik me alleen afvraag als die voor 59 euro word verkocht 6 500 grammers van 20 shots of te wel een cruel traction of spectacle 120. Waar zit dat addertje onder het gras. Is gewoon 10 euro voor zoals ik op film gezien heb een kwaliteits assortiment. Wat maakt een winkelier hier nog voor winst op.

Er zit wel een verschil in deze zijn 25mm en die jij opnoemt zijn 30mm cakes.Volgens mij zijn 30mm cakes sowieso duurder om te produceren dan kleinere kalibers.Maar goed de marge zal niet heel hoog zijn vermoed ik inderdaad.

Er zit wel een verschil in deze zijn 25mm en die jij opnoemt zijn 30mm cakes.Volgens mij zijn 30mm cakes sowieso duurder om te produceren dan kleinere kalibers.Maar goed de marge zal niet heel hoog zijn vermoed ik inderdaad.

Klopt zit verschil in de afmeting van de bombettes maar kwa kruitgewicht weer niet. Hoop ook natuurlijk dat ze gewoon super zijn. En ben allang blij dat ze zulke assortimenten voor zo’n bodem prijzen kunnen aanbieden.

Ik kan iig niet wachten om ze de lucht in te knallen. Voor de prijs die de meesten hiervoor betaald hebben kan dit nauwelijks tegen vallen.

Ook een setje van 6 ingeslagen voor een superprijs begin oktober. Heb torenhoge verwachtingen van deze serie, gelet op de prijs/kwaliteit verhouding.

Back
Bovenaan