Mega 6 - star Assorted

Ik heb nergens een bevredigend antwoord gelezen. Klopt het dat deze cakes idd 20 gram kruit per tube heeft, ondanks dat het maar 25mm betreft? Of betreft het hier een fout in de omschrijving (zou niet eerste keer zijn dat dit gebeurd) en/of klopt info op de cakes niet? Want dit is doorgaans niet gebruikelijk.

Laatst bewerkt:
Ik heb nergens een bevredigend antwoord gelezen. Klopt het dat deze cakes idd 20 gram kruit per tube heeft, ondanks dat het maar 20mm betreft? Of betreft het hier een fout in de omschrijving (zou niet eerste keer zijn dat dit gebeurd) en/of klopt info op de cakes niet? Want dit is doorgaans niet gebruikelijk.

Euhm, dit hebben we eerder vandaag toch netjes beantwoord? Of had je onze reactie nog niet gezien? Te vinden in ons Freak-actie topic.

Ik heb toch nog even een vraag over de nem van de Mega 6, hoeveel zit hier nou daadwerkelijk in?
De Redneck Revolt zou volgens de beschrijvng 16,6 gram per tube bevatten terwijl de Mega 6 dan 20 gram per tube moet hebben.

Klopt dit of is het een tikfoutje? 20gram per tube voor een 25mm is best wel veel.

Ik vraag dit omdat ik vorig jaar met de Time Machine ook was teleurgesteld, overal stond 422gram maar op de cake stond 222 gram.

Thanks voor jouw vraag. Het is toch echt zo. Meerdere vuurwerkliefhebbers hebben bijv. bij Airwish deze set al kunnen bewonderen en daar stond ook op het etiket van elke afzonderlijke cake de exacte NEM.

Ik heb nergens een bevredigend antwoord gelezen. Klopt het dat deze cakes idd 20 gram kruit per tube heeft, ondanks dat het maar 20mm betreft? Of betreft het hier een fout in de omschrijving (zou niet eerste keer zijn dat dit gebeurd) en/of klopt info op de cakes niet? Want dit is doorgaans niet gebruikelijk.

Dit zijn geen 20m cakes maar 25mm!

Euhm, dit hebben we eerder vandaag toch netjes beantwoord? Of had je onze reactie nog niet gezien? Te vinden in ons Freak-actie topic.

Dit bedoelde ik eigenlijk met 'niet bevredigend antwoord', aangezien je alleen aangeeft dat op elke cake de exacte NEM staat. Gezien het feit dat de Time Machine op het etiket 222 gram had staan maar wel werd aangegeven en geadverteerd dat het 422 gram zou zijn, kun je nu met jouw antwoord twee kanten op. Namelijk dat er straks dus niet 400 gram op staat maar bijvoorbeeld 200 gram en dat je dan kunt zeggen dat je eerlijk was in je antwoord. Dus, nog mijn vraag even te herhalen.. zit er idd 400 gram kruit in deze 25mm cakes? Alvast bedankt voor je antwoord. :)

Dit bedoelde ik eigenlijk met 'niet bevredigend antwoord', aangezien je alleen aangeeft dat op elke cake de exacte NEM staat. Gezien het feit dat de Time Machine op het etiket 222 gram had staan maar wel werd aangegeven en geadverteerd dat het 422 gram zou zijn, kun je nu met jouw antwoord twee kanten op. Namelijk dat er straks dus niet 400 gram op staat maar bijvoorbeeld 200 gram en dat je dan kunt zeggen dat je eerlijk was in je antwoord. Dus, nog mijn vraag even te herhalen.. zit er idd 400 gram kruit in deze 25mm cakes? Alvast bedankt voor je antwoord. :)

azijn2.png

Erg jammer om te lezen dat als een importeur zo open en duidelijk over alles communiceert dat alsnog niet gewaardeerd wordt, ze hoeven dit niet te doen he.... :no:

Bekijk bijlage 39100

Erg jammer om te lezen dat als een importeur zo open en duidelijk over alles communiceert dat alsnog niet gewaardeerd wordt, ze hoeven dit niet te doen he.... :no:

Eh, trek jij de azijn maar open. Ik interpreteer het: "het is toch echt zo" als ja er zit 400 gram in, toch is het niet overduidelijk. Vervolgens legt hij uit wat er niet duidelijk is en of het hard gemaakt kan worden, niks mis mee lijkt me.

We reageren eigenlijk nooit in product-topics maar voor deze keer hadden we een uitzondering gemaakt. En nu doen we dat dus nog een keer.

De vraag was "zit er echt zoveel in" en ons bevestigende antwoord was overduidelijk ja met onze reactie "het is toch echt zo". Wat heb je dan nog meer nodig? We hebben er vervolgens nog aan toegevoegd dat de Freaks die de cakes al in handen hebben gehad je kunnen bevestigen dat dit ook op de daadwerkelijke labels staat. We snappen niet zo goed wat we nog meer kunnen doen... We hopen dat je in ieder geval voldoende bent gerustgesteld. :biertje:

Als je 6 x 400 grammers hebt, 20 shots , 25mm tubes en ze hebben een goeie kwaliteit kruit gebruikt en je krijgt ze voor een freakprijs.
Dan kan je je hier geen bult aan vallen, alleen daardoor al bijna een musthave.

Plus, voor de showmannen moet dit echt perfect spul zijn zo zonder finale.

ik denk dat dit een van de toppers wordt van 2018,
mania komt probeert echt mooie blokken te maken,
ze doen echt hun best voor leuk vuurwerk
voor prachtige prijzen.

Ik heb deze 2 keer dus ga er lekker van genieten.
Weinig of veel kruit maakt me niks uit.
Als het maar mooi is en dat was het in mijn ogen.

Op de winkeliersdemo waren het voor mij toppertjes. Wel houdt Mania er een flexibele prijsvoering op na voor deze set.
Freakactie €99 -25%= €74,25
Bulk 10 daagse €94 -20%= €75,20
Lijkt erop alsof de prijs op ca. €75,- wordt gehouden. Ben dus benieuwd of ze straks in de regulier voorverkoop voor €75,- te krijgen zijn. Kan iedereen van deze blokjes genieten :wink:

Back
Bovenaan