[Freakactie 2018] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom hebben jullie alleen de limeted edition 3? Zie wel dat limeted edition 1 en 2 staan maar niet op voorraad. Graag wil ik namelijk de 1 toevoegen aan me bestelling.

En natuurlijk of de acatenango nog terug komt anders heb ik ruzie met me vrouw! Haha

Heb net ook een mailtje gestuurd voor de Acatenango, stond bij mij wel op voorraad maar bij toevoegen aan winkelwagen ineens wel de melding dat deze niet meer op voorraad is :(

Update: Bedankt voor je interesse. Deze topper is voorlopig uitverkocht, het is te hard gegaan. Wordt later in 't jaar weer aangevuld.

Had zelf maar even gebeld, beetje eigenschuld want stond gister vanaf 20.45 in me bestellijst wil net afreken ben ik te laat. Blijft er nog 1 optie over Marcel even lief aankijken.
Gelukkig wel gelijk de rest maar snel besteld. Polaris is nu ook op

Nog niet besteld en nu nog profiteren van de lage prijzen? Bestel snel want we gaan (moeten) wat prijzen verhogen! Dit zal waarschijnlijk einde van de avond/morgenvroeg gebeurd zijn, dusss.... ��Bestel maar, bestel maar, bestel maar ��

Check snel nog de freak site!

Lol voor het eerst weer even op het forum aan het speuren nu het einde van jaar weer nadert.
En gelijk een bestelling geplaatst bij deze topzaak! Was eigenlijk nog niet de bedoeling haha.

Ik heb idd ook gemaild maar nog geen antwoord gehad , ze hebben het zo te zien druk
Gewoon even geduld ze zullen ongetwijfeld antwoorden :)

Nog niet besteld en nu nog profiteren van de lage prijzen? Bestel snel want we gaan (moeten) wat prijzen verhogen! Dit zal waarschijnlijk einde van de avond/morgenvroeg gebeurd zijn, dusss.... ��Bestel maar, bestel maar, bestel maar ��

Check snel nog de freak site!
Daar zitten behoorlijke verhogingen tussen!!!

Prachtig assortiment nog steeds.

Mega star 6 van 60 naar 75 €. Had oa deze 2 keer in mijn winkelmandje maar had nog wat vragen over de afhaaltijden. Na deze prijsverhogingen laat ik Breda schieten, jammer dat ze ons niet iets langer de tijd gunnen:no:

Ik schrok ook van de verhoging inderdaad, die goud/blauwe waaier (blue night
fire) van Wolff bijna 50 euro duurder... Ik was ook op reactie aan het wachten en ik grijp nu ook naast de lagere prijzen...

Laatst bewerkt:
Ik heb idd ook gemaild maar nog geen antwoord gehad , ze hebben het zo te zien druk
Gewoon even geduld ze zullen ongetwijfeld antwoorden :)

O jazeker! Het is meer omdat ze vorig jaar zo rete snel waren met antwoorden dat ik dacht even checken. Maar ik zie dat ik niet de enige ben, dus komt goed.

@degene hierboven, ik zie dat het een importeur is als ik ff snel kijken. Te belachelijk voor woorden weer, dit ligt echt niet aan de winkel zelf. Maar dat is weer een heel ander verhaal wat niet netjes is hier te voeren.

Wel jammer zeg dat we inderdaad korter de tijd lijken te hebben t.o.v. vorig jaar.
Ik had alweer een lijstje gemaakt met dingen die ik wilde bestellen eind oktober.
Dat lijstje is nu behoorlijk duurder geworden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan