[Freakactie 2018] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
RED DAWN ?Weet je zeker dat deze nu wel word geleverd? Want voor mij is dat ding ondertussen het enigma in vuurwerkland

Wat een top prijzen, mannen! Bedankt weer!

Kunnen jullie met zekerheid zeggen dat de Ive got the Power en Tropical Night geleverd gaan worden?

Vraagje: hoe zit het met bestellingen die je al eerder dit jaar hebt gedaan? Tellen die ook mee met de gratis vuurwerk openingsactie?

Super weer! Ga ik na werk eens even goed voor zitten.
Prachtige openings prijzen, de rest heb ik nog niet gezien maar heb er alle vertrouwen in.
Thanks boys!

Leuke prijzen! Hoe kun je zien of er nog 5% extra korting op zit?
Dat doet het winkelmandje automatisch, laat je verrassen.

Vraagje: hoe zit het met bestellingen die je al eerder dit jaar hebt gedaan? Tellen die ook mee met de gratis vuurwerk openingsactie?
Nee, het is echt een openingsaanbieding van de freaksite. Profiteer en geniet er gerust van! :)

Wat een top prijzen, mannen! Bedankt weer!

Kunnen jullie met zekerheid zeggen dat de Ive got the Power en Tropical Night geleverd gaan worden?
No worries.

Zijn de Vision of Ecstasy oude batch of 2018?
Dat kan 'n oude of nieuwe batch zijn.

Staan er wel op, maar niet bij leveranciers en dan broekhoff. Staan wel onder siervuurwerk en dan single shots.Maar even wat anders, ik probeer mijn wachtwoord te wijzigen maar in de link die ik krijg word ik doorgestuurd naar de outlet site die dus niet werkt nu. Wat kan ik het beste doen?

Wat een heerlijke actie zeg, eens kijken of we hier nog wat mee kunnen pikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan