[Freakactie 2018] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
O jazeker! Het is meer omdat ze vorig jaar zo rete snel waren met antwoorden dat ik dacht even checken. Maar ik zie dat ik niet de enige ben, dus komt goed.

@degene hierboven, ik zie dat het een importeur is als ik ff snel kijken. Te belachelijk voor woorden weer, dit ligt echt niet aan de winkel zelf. Maar dat is weer een heel ander verhaal wat niet netjes is hier te voeren.

Volgens mij meerdere importeurs ik zal ze niet noemen... Rubro/Mania en verrassend genoeg Wolff.... :cry:

Jongens, het is niet dat wij de prijzen zelf willen verhogen. Dit is opgelegd.Als je ons mailt is veel mogelijk ;). Iets met waar een wil is, is een weg. ;)

Wel jammer zeg dat we inderdaad korter de tijd lijken te hebben t.o.v. vorig jaar.
Ik had alweer een lijstje gemaakt met dingen die ik wilde bestellen eind oktober.
Dat lijstje is nu behoorlijk duurder geworden.

Hier het zelfde verhaal inderdaad. Had een mooi lijstje gemaakt die ik dit weekend wilde gaan bestellen. Alleen de artillery scheelt al meer dan 40 euro. Maar bij grotere afname valt er vast wel wat te regelen aan de reactie van BredaVuurwerk te zien:D

Ja het assortiment wat jullie bieden is ook gewoon onwijs uitgebreid, zijn weinig zaken die daar aan kunnen tippen, voor freaks door freaks. Kan niet wachten tot de showroom weer open is!

Gaat weer helemaal goedkomen dit jaar.

de openingsaktie hoe werkt die? Gaat het over het totaal van je bestellingen sinds de freak site of moet je nu bestellen voor 189 of meer?

Freaks,

Via deze weg willen we de vroege bestellers hartelijk danken. We hebben in de 1e week dat onze freakactie online is gegaan enorm veel bestellingen en aanvragen ontvangen. Dit waarderen wij enorm en we verheugen ons nu al op het uitleveren van jullie vuurwerk!

Maar voor het zover is gaan we de komende weken nog flink stunten met de prijzen. Dus blijf vooral de freaksite en dit topic in de gaten houden. Binnenkort komt er ook nog wat Broekhoff, Eurostar/Klasek en Cafferata op de site erbij.

De mails, PM's en app'jes zijn ook weer bijgewerkt. Wacht jij toch nog op een vraag? Dan bieden wij graag onze excuses aan zien wij de vraag graag opnieuw binnenkomen zodat we 'm kunnen beantwoorden.

Beetje jammer voor de mensen die gelijk hebben besteld toen de freakshop open ging.
Die hadden het voordeel van lage prijzen van de openings aktie.

Maar..... beetje jammer dat je dit weer in het negatieve weet te trekken terwijl ik deze winkel altijd enorm positief ziet in akties,service en aanbod.

Maar niet getreurd "und weiter geht,s!"
Na volgend weekend mijn lijstje weer voor een deel afwerken! Heb er zin an ! Voorpret! (jezus word ik nooit volwasen ........nee! en voel me er goed bij :D:bonk::p )

Op de outlet site stond begin dit jaar de Turbo 16sh van Jorge. Hij staat nu helaas niet op de freaksite. Wordt deze nog wel toegevoegd aan het assortiment?

Wij hebben weer een aantal producten voor jullie toegevoegd van Cafferata. Veel shop plezier en stay tuned!

Glitter Mine en Color Comet van €29.99 voor €19.99

Gold Mine en Color van €49.99 voor €32.49

Various Ring van €49.99 voor €32.49

Falling Leaves van €49,99 voor €29,99

Fast Silver Whistling van €37,49 voor €24,50

Colour Plum Coco van €54,99 voor €35,49

Wij zijn verheugd jullie te kunnen melden dat wij dit jaar Eurostar en Klasek gaan voeren. Wij hebben de producten voor jullie online gezet en het assortiment bestaat onder andere uit de volgende producten:

Burning Vulcano van €24.95 voor €17.95

Styx van €29.95 voor €19.95

Exploding Vulcano van €24.95 voor €17.95

DumBum 16/20mm van €12.95 voor €9.95

DumBum single shot van €7.50 voor €6.25

Signature Range 16sh van €24.95 voor €18.95

Best Price 25/30 van €32.50 voor €21.50

Meteor van €21.50 voor €14.95

Mooie producten Bredavuurwerk. Ik heb voor mezelf besloten dat mijn collectie compleet is, maar je maakt het wel heel moeilijk zo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan