[Freakactie 2018] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om 19:30 zet ik 5x een karton yellow river voor 79,50 euro vrij op voorraad.
Ik heb 5 karton vrij voor deze actie !!

Dennis

Met een gratis storm aansteker net zo makkelijk met aansteken :D

Bekijk bijlage 37330

Bekijk bijlage 37331

Profiteer vandaag nog want de juiste batch is bijna op bij ons.
Zojuist nog 2 karton toegevoegd en omzet van losse verkoop naar karton voordeel:)

Helaas ook niet meer op voorraad bij pangu.

Dennis

Laatst bewerkt:
Dennis, ik wil graag de brasillion box 2017 bestellen maar is het een probleem om later in het jaar de afhaaldag te wijzigen ? Ik heb er nu echt geen zicht op welke dagen ik moet werken eind december :)

Dennis, ik wil graag de brasillion box 2017 bestellen maar is het een probleem om later in het jaar de afhaaldag te wijzigen ? Ik heb er nu echt geen zicht op welke dagen ik moet werken eind december :)

Goede avond

Dit is geen probleem

Als je hem nu gewoon even vroeg zet en mij later in het jaar laat weten waarneer het je uitkomt dan verplaats ik hem in de juiste tijd die je wilt.
Een pm sturen met je nummer van de afhaal bon is dan genoeg.

Dennis

Ga je Assoriment Pakketten aanpassen naar Assortiment Pakketten? :p
En niet dat ik er behoefte aan heb, maar ik kan nergens dat karton yellow river vinden???
En is daar ook een mindere batch van eigenlijk? Omdat je aangeeft dat de juiste batch dan bij jullie is uitverkocht...

Goede avond Rocketfreak

Klopt ook deze fout ga ik aanpassen nu :wink:

Ik heb de yellow river gewoon op voorraad in Almere zowel los als karton voordeel.

Alle Yellow River die in Almere liggen zijn Batch 2014

Onder aan staat er een link met karton voordeel en hier staat die onder.

Dennis

Ga je Assoriment Pakketten aanpassen naar Assortiment Pakketten? :p
En niet dat ik er behoefte aan heb, maar ik kan nergens dat karton yellow river vinden???
En is daar ook een mindere batch van eigenlijk? Omdat je aangeeft dat de juiste batch dan bij jullie is uitverkocht...

Dennis, Karton 4x yellow river staat hier nog steeds op 138 euro.
(ook als ik de cache van mijn browser leeg)

Ik ben zo thuis en ga kijken ik denk dat ik hem op een datum heb gezet ik zorg dat die zo op € 79,50 weer komt.

Wel OP=OP deze actie !!! ( batch 2014 )

Inmiddels staat die weer juist op de site

Dennis

Laatst bewerkt:
En colorful city, daar nog iets van?

Goede avond

Batch 2017 is op zo wel bij Pangu als bij ons.

Ik ga in gesprek met Bert van Pangu over de nieuwe bestelling en wat ze gaan doen 2018.

Pas als ik zekerheid heb vanuit Pangu zal ik ze plaatsten op de webshop met Batch 2018 de voorraad in Almere is verkocht in Batch 2017.

Dennis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan