[WINNAAR 2017] Beste IMPORTEUR van 2017!

[WINNAAR 2017] Beste IMPORTEUR van 2017!

• Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 10 1,2%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 12 1,5%
  • China Red

Stemmen: 32 3,9%
  • Eurostar Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Evolution Fireworks

Stemmen: 281 34,1%
  • Fireworks for All

Stemmen: 9 1,1%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

Stemmen: 20 2,4%
  • Haokan Vuurwerk

Stemmen: 3 0,4%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 11 1,3%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 28 3,4%
  • Meester Vuurwerk

Stemmen: 2 0,2%
  • Mercurius Vuurwerk

Stemmen: 0 0,0%
  • Pangu Fireworks

Stemmen: 193 23,5%
  • Pronk Vuurwerk

Stemmen: 6 0,7%
  • Royal Fireworks

Stemmen: 8 1,0%
  • Rubro Vuurwerk

Stemmen: 249 30,3%
  • Vulcan Europe

Stemmen: 42 5,1%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 111 13,5%
  • Vuurwerktotaal

Stemmen: 298 36,2%
  • Welkoop Vuurwerk

Stemmen: 1 0,1%
  • Witte Vuurwerk

Stemmen: 10 1,2%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 134 16,3%
  • Zena Vuurwerk NL

Stemmen: 80 9,7%
  • Heron Fireworks

Stemmen: 8 1,0%

• Totaal stemmers
    823
Vulcan voor het mogelijk maken van professionele boxen voor ons, waanzinnig mooie pompende cakeboxen.
Ook Vuurwerktotaal heeft ons hier weer weten te pakken met grootse boeketten vol blink en kleuren. Ook nieuwe effecten en supertoffe freaks cakes!

Telt het alleen als je ook post om te winnen of maak je juist dubbel kans?

Ik ga ervoor en stem op 2 importeurs: Pangu als nummer 1 en Rubro als nummer 2. Als nummer 3 zou ik Evolution willen noemen, maar heb er niet op gestemd aangezien mijn cakes best wel tegenvielen.

We hebben al ontzettend veel stemmen op de 4 polls, maar toch even een kickje om nog wat extra aandacht voor de polls te vragen. :)
Stemmen kan t/m 31 januari, zorg dus dat je meedoet en dat je die kans pakt op een vuurwerkprijs!

Mijn stem gaat dit jaar naar Evolution vanwege de perfecte communicatie hier op het forum.
Daarbij is ook het vuurwerk natuurlijk van kwalitatief hoog niveau, al vind ik persoonlijk dat het merk Evo teveel gehyped wordt. Er zijn zeker ook minder geslaagde producten, zoals bijvoorbeeld de Red Ghost, ondanks alle positieve reacties.

Evolution wordt echter in kwaliteit van het vuurwerk absoluut overtroffen door Pangu; ook dit jaar voor mij de onbetwiste nummer 1.
Helaas doet Pangu het op het vlak van de communicatie veel minder. Dat is jammer, want daarmee zou men nog veel meer zieltjes kunnen winnen.

Pangu en Rubro zijn de besten. Vulcan lijkt mij ook erg goed van wat ik nu lees en Evolution juist niet meer met die prijzen aanpassingen, was voor het geld wel extra goed dit oud en nieuw, maar nu niet meer.

Rubro en toch ook Evolution. Had er veel van en van beiden voor prima prijzen, was super vuurwerk. Van de week veel van Rubro besteld, Transbomber natuurlijk erbij, maar Evolution was niet meer zo scherp geprijst. Vorig jaar prima spullen dus de stem krijgen ze wel.

Niet moeilijk deze, want Pangu had het allermooiste vuurwerk en Rubro was ook nog steeds goed. Ze schoten Evolution, Vuurwerktotaal en Katan helemaal weg hiero

Evolution, wel jammer dat ze (nog) geen compound leverden.
Wel goede bestaande kwaliteit, prijs is ok. verkrijgbaarheid is top.

Back
Bovenaan