[Vuurwerktotaal WINACTIE - 2 -2018] Win 2 van der Nat fonteinen! [Winnaars bekend]

Om toch maar aan de hype mee te doen moeten ze het met Epicgames' Fortnite doen. Moet je eens voorstellen hoeveel kinderen jullie producten zullen kopen als er fortnite labels op je producten staan. Wie wil nou geen fortnite.

Disclaimer: fortnite komt mijn neus uit.

edit: helaas, er was al iemand voor mij :(
doe dan maar met Apple; maak een pot, zet er een appel logo op en verkoop hem voor 1k euro!

ik zou een samenwerking aangaan met Nathan Rutjes, een positiever persoon die veel betrokken is met maatschappelijke activiteiten is er niet. En een leuke collectie is natuurlijk zijn matje...

Geen idee of deze al gezegd is, geen tijd gehad om alle inzendingen te lezen, maar misschien met Maradonnie?
En dan met lekkere snelle cakes en matten:D

Samenwerking met alles van Funke, zowel knal als sier zijn deze ook erg goed bezig.
Mocht dat niet lukken dan gewoon lekker een samenwerking aangaan met Cat1 leverancier, en kijken hoe je deze markt uit kan bouwen binnen de gestelde regels. Denk namelijk dat Cat1 best potentie heeft, mede gezien het feit de afsteektijden cat2 verder ingekort gaat worden.

van der Nat is een mooie stap, dat is sentiment.... wie kent ze niet van de oude stempel.... vader en zoon van der Nat.

Samenwerking met een (youtube) vlogger, als je ziet hoeveel bereik sommige mensen daarmee hebben, dat is kassa voor VWT en als ze daarmee vuurwerk in een goed daglicht kunnen zetten helemaal top voor ons en de vuurwerk traditie. Zeker die kids, "kijk papa, enzoknol heeft een vuurwerk cake die wil ik ook!"

Kan ook een andere vlogger zijn, maar het was de eerste die in me op kwam :cool:

Samenwerking met oude fabrikanten en oud vuurwerk inclusief de oude labels nieuw leven in blazen.soort old school lijn

Ik denk dat Vuurwerktotaal een mooie samenwerking aan kan gaan met Roy Donders. Dan kan er een cake of fontein worden gemaakt met allemaal glittertjes en heel veel goud. Ook de vrouwen kan dit concept wel aanspreken :p

Vuurwerktotaal moet een samenwerking aan gaan met Tom beugelsdijk de cake heet dan rustaagh en het is een rustige cake

Vuurwerktotaal zou eens moeten samen werken met Achie Arabier en Vuurvent! Denk dat je tegelijkertijd harde klappen krijgt maar ook mooi vuurwerk!!

Laatst bewerkt:
Samenwerking met een (youtube) vlogger, als je ziet hoeveel bereik sommige mensen daarmee hebben, dat is kassa voor VWT en als ze daarmee vuurwerk in een goed daglicht kunnen zetten helemaal top voor ons en de vuurwerk traditie. Zeker die kids, "kijk papa, enzoknol heeft een vuurwerk cake die wil ik ook!"

Kan ook een andere vlogger zijn, maar het was de eerste die in me op kwam :cool:

vorig jaar voor €10.000 dan schiet je toch echt je doel voorbij

Mn eerste idee was Max Verstappen met daarbij een Jumbo-actie.

Is dit niet haalbaar(lees;verstappen), kun je natuurlijk ook een actie aangaan met alleen een supermarktketen.

Back
Bovenaan