Zware jongens [Ass.]

Vond de fluit enigzins tegenvallen. De boeketten waren mooi. De duur van deze pot zorgt ervoor dat het inderdaad een zware jongen is. Maar wat ik nog het allermooiste vind is dat de schoten allemaal andere richtingen opgaan en dan uit elkaar knallen wat ervoor zorgt dat de hele lucht versierd wordt.

We hebben er 6 tegelijk geschoten. In het begin leek het gefluit mee te vallen, omdat we er eerst een los hadden afgestoken(hadden 8 cakes), maar al snel begonnen mijn oren zeer te doen. Zo'n felle/schelle toon. Echt super dingen. Een minuut lang spektakel in de straat. Volgend jaar meer van deze cakes. Top product van Marijn.

Dit jaar voor het eerst kennis gemaakt met Marijn.
GERWIN had een karton Zware Jongens voor mij geregeld.
Wat een machtig mooie dingen zijn dit,in een woordt GEWELDIG.
GERWIN bedankt.

@vuurwerkhgk geen dank :)

Ja dit zijn echt de toppertjes van marijn :) zelf had ik er 12 :) 2 voor overdag 4 voor 12 uur en 6 voor in mun show en was 1 en al geweld geweldige cakes :)

Ik heb de oudjaarsfilm van mij gisteren bekeken en ik heb deze jongens met 6 tegelijk perfect op film staan :D

Het was gewoon nóg nagieten op film, pas dan realiseer je weer wat voor een geweld dat gaf!

Ik had ze dit jaar ook weer. Vorig jaar twee van deze paketten. Dit jaar had ik één pakket. Maar alsnog gingen ze per twee de lucht in. Wat een spektakel weer. Blijft een heerlijk irriante cake met de felle fluit die je alleen bij Witte Tenten tegenkomt en daarna nog een leuk Wave effect. Het zijn en blijven toppers!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook nog even een foto:

2cih5kw.jpg

Kan je hier wat mee? Het is een aardige indicatie.

Had hem geloof ik al ergens gepost maar in dit topic staat ie beter.

eerst 2 zware jongens, dan 2 sky symphony's en dan 8 zware jongens

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

echt superblokjes en ik hoop dat deze er nog lang in blijven

Had hem geloof ik al ergens gepost maar in dit topic staat ie beter.

eerst 2 zware jongens, dan 2 sky symphony's en dan 8 zware jongens

movie

echt superblokjes en ik hoop dat deze er nog lang in blijven

wooow dit projeckt is echt voor het begin van oo.oo uur .
je komt er dan echt met kop en schouders boven uit :devil::devil:
klasse man :thumbsup:

wooow dit projeckt is echt voor het begin van oo.oo uur .
je komt er dan echt met kop en schouders boven uit :devil::devil:
klasse man :thumbsup:

Bedankt voor het compliment.
Ik moet zeggen dat het in de straten om ons heen behoorlijk stil werd toen de 8 zware jongens tegelijk begonnen te bulderen :p

Kan het iedereen aanraden deze met meerdere tegelijk te ontsteken.

Heerlijk geweld zeg! Inderdaad een paar tegelijk van deze rakkers de lucht in jagen doen deze lekkere cakes veel meer eer aan dan los geschoten, tenminste als ik zo naar enkele filmpjes gekeken heb. Ik heb ze zelf nog niet realtime meegemaakt, maar ik denk dat dat dit jaar maar eens moet veranderen.

Bedankt voor het compliment.
Ik moet zeggen dat het in de straten om ons heen behoorlijk stil werd toen de 8 zware jongens tegelijk begonnen te bulderen :p

Kan het iedereen aanraden deze met meerdere tegelijk te ontsteken.

ja kan ik me goed voor stellen .
ik heb deze dingen al eens mee gemaakt op de demo .
en zeker een paar tegelijk geeft behoorlijk wat kabaal :D:devil: .
ik denk dat je hem ook heel mooi kan mixen met silversalute :)

zit te twijfelen tussen deze jongens of 2x de stardust van hardix.voor welke zouden jullie gaan?iemand die de stardust al int echt gezien heeft.

Zware Jongens, blijft elk jaar weer een fantastisch iets dat gewoon in je collectie moet zitten! 2 maal een minuut lang irritant geweld in de lucht, daar trek je zeker de aandacht mee. Vorig jaar om 12 uur mee begonnen, het jaar ervoor het zelfde (toen 3 stuks), fan-tas-tisch!

hehe ja dat dacht ik al,dan ga ik voor deze dit jaar lijken mij ook aan de reacties te lezen zeer heftig voor je oortjes.thx

Back
Bovenaan