Zware jongens [Ass.]

De film van Fpm is een prima registratie van een in mijn optiek beste product van Marijn
De zeer schelle fluit in combinatie met harde burst en boeket met knal, en dan nog eens 2 x ruim 1 minuut. Klasse.
Dit jaar minstens 2 pakketten op mijn bestellijst

Bij vuurwerkland steenbergen kost hij 56 euro...
En bij Witte Tenten ook, maar daar staan de prijzen aangegeven met de korting er al af.

Ik ben overtuigd geraakt door het filmpje en na het goed nalezen van de posts over deze potten. Dankjullie wel, de rekening wordt weer wat lichter met oud en nieuw.

Fluit + knal = ultieme oud en nieuw geluid!

:p

Laatst bewerkt:
Ik twijfel tussen deze 2x of 1x zware jongens en 1x levensgenieter of 1x zware jongens en 1x jetstream ?

Laatst bewerkt:
Ik zou voor 1x zware jongens en 1x levensgenieter. Beide top producten en je hebt dan meer variatie :)

Zware Jongens zijn besteld! Kan niet missen! Mag niet missen. Deze komt er dus zeker tussen!

Heb deze zelf afgestoken en ik ben echt helemaal weg van deze potten. Wat een pleurisherrie en heerlijke boeketten geeft deze zeg!

Hahahahaaaaaa ik werd helemaal gek, ik had A + B beide tegelijk aangestoken.
Halverwege versnelde deze jongens nog eens, prachtig dtuk vuurwerk van Marijn.
Komend jaar 4 Zware jongens tegelijk!

Ja de zware jongens blijven een verhaal apart
Een uniek stukje vuurwerk voor een in verhouding goede prijs
Helemaal leuk wordt het als je er een paar naast elkaar afsteekt
Deze blijft goed en ook volgend jaar weer in de collectie

Dit was echt mijn topper van de avond! Allebei de Zware Jongens heb ik tegelijk afgestoken, in V-shape. Filmpje kom later.
Eigelijk stonden de plankjes iets te schuin, waardoor de cakes erg van elkaar vandaan schoten. Mijn vader heeft ze dus ook niet allebei in beeld gekregen. Maar wat gaan deze dingen lekker! Die fluit is echt een categorie apart. Wat gaan je oren daarvan tuiten zeg! Met dan ook nog een formidabele knal aan het eind. Echte toppers voor dit geld.

Ook ik had deze dit jaar in de collectie, wat een prachtig stukje vuurwerk!

Heerlijke fluit, unieke tail, prachtige boeketten! van mij hadden de boeketten iets lager gemogen, maar zo heb je wel langer profijt van de fluit.

ik heb ze gister voor het eerst gehoorde leuke ding vooral dag gegil me broer had er 2 tegelijk af gestoken was egt helemaal geweldig

dat dit maar 388 gram is, niet normaal. je gaat je bijna afvragen of alle 500-grams cakes wel echt 500 gram zijn ;) maar ja dit is een oude discussie.

kunnen we volgend jaar een 500 gram zware jongens en 500 gram versie van de binkies verwachten? dan reserveer ik bij deze een karton ;)

Back
Bovenaan