Zware jongens [Ass.]

Ik had de 30e nog een zware jongen afgestoken en we staken stipt 12 uur op 2 posten de zware jongens A en B af, wat een geweld om zo het nieuwjaar in te gaan.

Dit gaf echt een oud en nieuw gevoel!

Hier ook 4maal het assortiment aangeschaft. Wat een pracht vuurwerk is het toch. De tails blijven in naar mening het mooiste uit de pot.

Ook dit jaar weer 3 dozen gehad dus 6 stuks allemaal tegelijk om half 1 wat een geweld supper bakken dit :)

Dit was echt mijn topper van de avond! Allebei de Zware Jongens heb ik tegelijk afgestoken, in V-shape. Filmpje kom later.
Eigelijk stonden de plankjes iets te schuin, waardoor de cakes erg van elkaar vandaan schoten. Mijn vader heeft ze dus ook niet allebei in beeld gekregen. Maar wat gaan deze dingen lekker! Die fluit is echt een categorie apart. Wat gaan je oren daarvan tuiten zeg! Met dan ook nog een formidabele knal aan het eind. Echte toppers voor dit geld.

En zoals belooft is hierbij mijn filmpje!
KLIK HIER voor de film! A en B gaan tegelijk af, in V-shape. Je hoort ze allebei, maar er paste er maar één in beeld.

Ook nog even een foto:

2cih5kw.jpg

Ik had dit jaar tweemaal dit pakket kunnen bemachtigen. En ik ben er helemaal gek op. Volgend jaar komen deze minimaal twee keer terug in mijn collectie.

Gewoon een geweldig product dat echt iedereen in de straat gek maakt met de schofterige fluiters en geweldige wave effecten.

Erg mooie cakes zijn dit zeg. Ook erg leuk project. Ik hoop dat er nog marijn dealers bij komen en dat er eentje hier dichter in de buurt komt. Dan zal ik de zware jongens ook aanschaffen. Ik zou graag ook een filmpje willen zien waar ze allbei tegelijk worden geschoten alleen dan zonder iets ertussendoor. Maar die zal vast nog wel komen. Iniedergeval bedankt voor het filmpje Fred! :)

even een, waarschijnlijke overbodige, vraag ter verheldering: die fluit ('schofterig' haha) kan zich meten met die van menig fluitbatterij als bv. een Crocodile? Of harder, zachter?

Ik denk niet dat je die fluiters kan vergelijken Richardus, het betreft namelijk totaal verschillende producten en de fluit is ook erg verschillend. Ik denk dat je de producten als unieke producten moet bekijken zonder echt een vergelijking te trekken.

De fluiters uit het filmpje van Moontan kunnen ook afkomstig zijn van de concerto rosso. Weet niet of op dat filmpje gedoelt wordt.

Ik denk niet dat je die fluiters kan vergelijken Richardus, het betreft namelijk totaal verschillende producten en de fluit is ook erg verschillend. Ik denk dat je de producten als unieke producten moet bekijken zonder echt een vergelijking te trekken.
snap ik, ik doel dan ook meer op volume. Welke harder klinkt, niet de aard van de fluit :p Dus als je ze naast elkaar afsteekt, welke fluit welke er onder...

dat begreep ik al, maar ik vind dat juist heel moeilijk te beoordelen. de eens begint op de grond met fluiten, de ander start pas in de lucht. je zal echt 2 verschillende blokken tegelijk moeten testen om hier achter te komen denk ik. ik kan je in ieder geval niet helpen bij je vraag. maar de fluit van de zware jongens is echt goed, het zal geen miskoop zijn als je iets zoekt met fluiters.

De fluit van de Zware Jongens die jankt van begin tot eind in een lekkere schelle toon, bij een fluitbatterij zijn het meer kleine en korte fluitjes die in zo'n tempo worden geschoten dat het een hels fluitkabaal wordt. :wink:
Ik weet in ieder geval dat je met 1 cake uit dit assortiment de mensen al aan het lachen hebt en die aan het eind vragen wat dat nou was, de cake gaat zo lang door en die fluit is gewoon constant te horen, super! :D

De fluiters uit het filmpje van Moontan kunnen ook afkomstig zijn van de concerto rosso. Weet niet of op dat filmpje gedoelt wordt.

Pas na een halve minuut komen de Concerto Rosso's erbij, dit zijn de blinkerende staarten..
Is mijn filmpje en ja, ik had beter de vrouwenstemmen kunnen weg-editten maar ik ben zo lui als het op dit soort dingen aankomt:wink:
Het zijn iig geweldig cakes, volgend jaar gaan er 4 tegelijk en laat ik de CR weg, niet echt veel toegevoegde waarde hadden die.

Pas na een halve minuut komen de Concerto Rosso's erbij, dit zijn de blinkerende staarten..
Is mijn filmpje en ja, ik had beter de vrouwenstemmen kunnen weg-editten maar ik ben zo lui als het op dit soort dingen aankomt:wink:
Het zijn iig geweldig cakes, volgend jaar gaan er 4 tegelijk en laat ik de CR weg, niet echt veel toegevoegde waarde hadden die.

Ik vond de vrouwenstemmen wel een leuke sfeer geven. :wink::p
Maar bedankt voor je filmpje. :bye:

Wat mij opvalt aan de diverse filmpjes, is dat de kleuren nog niet eens echt optimaal uitkomen. In het echt zijn het rood en groen echt veel duidelijker zichtbaar nog.

Back
Bovenaan