zeurende buurt bewoners

dennis-pyro

VWC lid
Deze jaarwisseling weer een vervelende aanvaring gehad met een vrouw uit de straat.
Op kerstavond was ik de hond aan het uitlaten toen ze mij tegemoet kwam lopen.

Heb je dit jaar weer zo veel vuurwerk? Mijn antwoord was dat ik wel wat vuurwerk had aangezien het een keer per jaar mag. Oke wil je dan niet voor overlast zorgen? Nee mevrouw maak u maar niet druk.

Op 31 december ging om half 8 de wekker. Want ik moet tot half 3 werken. Vervolgens thuis gekomen, gedouched en op het gemak wat gegeten. Om een uur of 5 was mijn broer thuis en staken we een thunderflash pijl van Original af om vast wat in de stemming te komen. En wat denk je binnen 5 minuten gaat de deur bel. Staat diezelfde vrouw voor de deur dat wij de hele tijd expres de pijlen op haar huis zouden schieten. Vervolgens op een rustige manier uitgelegd dat we pas een pijltje hadden afgestoken en dat ze niet zo moest zeuren. Het is immers oudejaarsdag.

's avonds kwam de visite uiteraard dus met wat vrienden wat siercakes afgeknald. Voel ik me op gegeven moment bekeken. Ik kijk naar rechts en wat ik toen zag sloeg echt alles. Op 2 meter afstand staat de boom van mijn buurman daar stond ze achter verstopt en ze stond ons nonstop alleen maar aan te kijken zonder wat te zeggen. Echt psycho uiteraard moesten we er allemaal om lachen want het was echt te zielig voor woorden.

Om 00:00 uiteraard vol het gas er op gegeven met bergen cakes. rond half 2 kwam de politie een kijkje nemen(Ze keken alleen, voor de rest niks) 3 keer raden wie die wel eens gebeld zou kunnen hebben :mad:
Helaas valt dat niet te bewijzen.

Meer mensen hier zo'n aanvaring gehad?

wij waren paar pijlen aan het afsteken, komt er een vrouwtje voorbij lopen die zegt tegen haar hond: Bijt alle mensen maar die vuurwerk afsteken..

Wij lagen helemaal dubbel:bonk:

Hier ook heel divers hoe buren er op reageren, de een vind het helemaal geweldig en er zijn er altijd een paar die lopen te zeuren.

Ik weet niet of de politie gebeld is maar ook bij mij is er na 01;00 ook twee keer de politie langs geweest. Vonden alles goed en wenste ons een gelukkig nieuwjaar. Vuurton op straat was ook geen enkel probleem.

Dusja de mensen die zeuren met oudjaar lekker laten zeuren en je er niets van aan trekken.

17:00 mag het nog niet

Wat een bullshit antwoord ik heb voor 18:00 een pijltje afgestoken om daar dan zo'n heisa om te maken is echt onzin! Het is jaren op een volgend vanaf 10:00 geweest dus heb pas 7 uur later iets afgestoken. Ik was nog schappelijk aangezien het hier vanaf smorgens vroeg non stop heeft geknald

Zelfde hier. Verderop in de straat woont een gepensioneerde rechercheur en telkens als ik weer even wat afstak met een paar vrienden zag je hem weer gluren door de autoraampjes. Geen last gehad met politie gelukkig. De hele buurt had schijt aan de regel dus die waren wel met belangrijkere zaken bezig.

overbuurvrouw die toch eigenwijs doorliep met de hond toen we een siercake afstaken, we riepen wacht even blijf binnen hij staat aan.
toch naar buiten lopen met de joekel en een grote bek gekregen waar je u tegen zegt onder het mom":

ja jullie houden toch nergens rekening mee asociaal kl*tevolk.
maar ja daar heb ik ook schijt aan want het was na 18:00 en hebben het weggelachen.

Bij ons nergens last van, de buurt vond het geweldig. Wel netjes gewacht als er een hond langs kwam of fietsers. Buiten dan van 18:00 tot 02:00 non stop cakes en pijlen gestookt.

heb dit jaar nergens last van gehad trouwens nooit egt gezeur gehad iegelijk van de buren steek nu al 10 jaar lang vuurwerk af in de straat en nog nooit klachten gehoord..

ach ja hier geen gezeur gehad. en anders kunnen ze ook d.od vallen. Al dat gehaat zonder echte goede argumenten. Het is voor 90 procent dom bij de hand gel.l van de haters. :)

Ik heb alleen maar complimenten gehad van de buren ,dat het weer prachtig was dit jaar. ze kopen zelf geen vuurwerk omdat ik altijd veel heb, heb ze ook uitgenodigd om mee te stoken maar dat deden ze niet. ze kijkten liever:thumbup:

Hier nooit gezeur van buren, de ene buurman vindt het ook prachtig zoals ik en de andere buurman boeit het niets. Wel vind ik het opvallend dat er elk jaar wel politie langs rijdt want ik woon heel afgelegen. Waarschijnlijk belt een van die schijnheilige buren verderop de politie. Ach ja, ik hou me netjes aan de regels dus mij pakken ze niet.

Ik had dit jaar ook een vervelende situatie. Ik heb het dit jaar bij mijn vriendin gevierd en daar stook ik om 7 uur 2 cakes af. En toen kwam er gelijk een vrouw naar buiten gestormd met de boodschap of ik dat ergens anders kan doen, en ik werd voor *** uitgemaakt. Ik bleef rustig en heb gezegd dat ze niet moest zeuren omdat het oud en nieuw is.

Vervolgens gingen we naar binnen om wat te eten. Een uur later gingen we weer wat afsteken, maar toen bleek dat ze die twee cakes in de voortuin hadden gegooid. Alsof we het niet opruimen ofzo :s.

Maargoed, buiten dat heb ik mijzelf prima vermaakt :)

Helaas dit oud en nieuw voor het eerst sinds 14 jaar stoken hier in de straat een aantal negatieve reacties gehad.

Het begon om 1:50 s'nachts. Kwam iemand die ik helemaal niet ken wit heet er aan gerend of we seniel waren? Heb het maar genegeerd. We wouden met de groep nog één leuk project doen maar hadden door dit voorval er geen zin meer in.

1 januari kwam 1 van de buren dat er wat snippers van cakes in de dakgoot en op zijn oprit lagen pff! Veger gepakt en schoongemaakt. Auto van de buurman zag er niet echt schoon uit dus die ook maar even gewassen. Toch een beetje een kater gevoel na een top jaarwisseling. Zal het aankomend jaar sowieso hier niet meer in de straat vieren. Ondanks de vele top reacties en zelfs cadeau's al bedankje. Het voelt niet lekker meer hier.

Bij mij geen gezeur, allemaal mensen die naar Duitsland gaan hier ;)
Als iemand mijn cakes in mijn tuin had geflikkerd had die het geweten! Een of andere randdebiel zat hier ook txp0100 in het wilde weg te gooien, die hebben we met alle buren zo de straat uitgegooid.

Pfff wat triest om te lezen zeg dat er mensen zo heftig reageren op vuurwerk afsteken.... Zelf laatste 10 jaar nooit iets negatiefs gehoord eigenlijk, alleen maar mensen die het mooi vinden. En zo niet dan hoor ik er niks van in ieder geval.

Wel beetje triest ja. Had er dit jaar geen last van. Stond op een dijk midden op het land. Was dus lekker rustig.

In mijn "nieuwe" straat zijn ze geschift, daar stookt iedereen..hahahaha. Was blij dat ik daar oud en nieuw heb gevierd. vanaf 18.00 gassen tot 01.00

Back
Bovenaan