Zena Trophy 2018 - 22 september - Kalkar, Duitsland

is er al iets bekend omtrent de kalibers?

meen vorig jaar max 5" maar dat ze vorig jaar ook hebben aangegeven te kijken of ze in de toekomst groter konden gaan schieten...

(..... hoopt op een stapje groter weer hahaha .....)

Met de vriendengroep een weekend naar Duitsland dat weekend, net even voorgesteld om naar de trophy te gaan en iedereen was direct enthousiast. Dus met de hele vriendengroep naar de trophy :D

Met de vriendengroep een weekend naar Duitsland dat weekend, net even voorgesteld om naar de trophy te gaan en iedereen was direct enthousiast. Dus met de hele vriendengroep naar de trophy :D

Dat zijn de mooie weekenden des levens :D leuk dat je vrienden meteen enthousiast waren, die weten straks niet wat ze meemaken.

Top! Het aantal aanwezige dames is gelijk verdubbeld

Misschien een aparte vraag maar begint de eerste show om 1800 uur of eerder aangezien de gehele middag er al wat activiteiten zijn? Hoe laat is het aan te raden om er te zijn om de 1e show niet te missen?

Misschien een aparte vraag maar begint de eerste show om 1800 uur of eerder aangezien de gehele middag er al wat activiteiten zijn? Hoe laat is het aan te raden om er te zijn om de 1e show niet te missen?

Op pagina 10 heeft Richardus al het programma gedeeld. Daarop is te zien dat de eerste show, de daylight show, om 18:30 uur begint. Dat is natuurlijk onder voorbehoud van eventuele onvoorziene omstandigheden. Al ga ik er vanuit dat de olifanten dit jaar geen roet in het eten gooien.

Ik kan je aanraden om ervoor te kiezen om al wat eerder aanwezig te zijn (uiterlijk 17:00 uur). Maak er lekker een uitje van. Het festivalterrein is behoorlijk groot en er wordt elk jaar voldoende georganiseerd. Neem wat te drinken en loop lekker langs de standjes en profiteer van eventuele aanbiedingen. Hoe laat je aanwezig wil zijn bepaal je natuurlijk zelf, maar het is een advies.

zenatrophy.png

krakkemikkig printscreen, wie 't beter kan doet z'n best :thumbup:

Beste crewleden,

Door omstandigheden zit ik de 22e zonder vervoer. Zijn er nog members uit de regio Arnhem die 2 plaatsen over hebben in hun auto. Vervoer op de terugweg is geregeld. Uiteraard is vergoeding van de benzine kosten geen probleem. Indien plek in de auto beschikbaar stuur svp een pb.

Alvast bedankt

Beste crewleden,

Door omstandigheden zit ik de 22e zonder vervoer. Zijn er nog members uit de regio Arnhem die 2 plaatsen over hebben in hun auto. Vervoer op de terugweg is geregeld. Uiteraard is vergoeding van de benzine kosten geen probleem. Indien plek in de auto beschikbaar stuur svp een pb.

Alvast bedankt

Wij gaan vanuit Huisman met in ieder geval 1 volle auto maar mogelijk komt daar nog wat volk bij. Als dat het geval is komt er ook een auto bij dus wie weet. Als dat het geval is dan laat ik je dat weten.

Wij gaan vanuit Huisman met in ieder geval 1 volle auto maar mogelijk komt daar nog wat volk bij. Als dat het geval is komt er ook een auto bij dus wie weet. Als dat het geval is dan laat ik je dat weten.

Bedankt voor je reactie gizmo75. Ik heb aleen reactie van een medefreak via pb binnen. Vervoer is geregeld:). Maar nogmaals bedankt voor je reactie.

Ja die kan je bij mij kopen a 10 euro per kaart...... nee geintje toegang is gratis parkeren was vorig jaar 5 euro

Bedankt! :-) Ik ging er al vanuit omdat ik op de website niets kon vinden. Ik was even bang dat het uitverkocht was ;-)

Stap 2: een leuk hotel zoeken.

Wunderland biedt voor 99 euro een arrangement aan, kinderen tot 3 jaar gratis en vanaf 3 jaar 50% korting

Back
Bovenaan