Zena Trophy 2018 - 22 september - Kalkar, Duitsland

Ben er ook voor 90% bij, mn 1e wunderland kalkar. (Eerst fallas geweest dan pas kalkar :rolleyes:)

Is er toevallig die omgeving deventer die kan op gaat rijden en nog een plekje vrij heeft ?. (deventer/amersfoort/hengelo) graag zie ik dan een pm te gemoed.

Bezine geld geen probleem, aangezien ik anders via taxi etc moet gaan.

Terugreis al weg geregeld, dus alleen vervoer heenweg tijdstip van 09.00 - 14.00 :angel:.

Mvg, Kas

zenatrophy.png

krakkemikkig printscreen, wie 't beter kan doet z'n best :thumbup:

Ik heb nog een klein stukje beeldmateriaal van de spektakelshow van vorig jaar teruggevonden.. Werkt wel lekker sfeerverhogend! Volgende maand mogen we weer! :biertje:

Ik had eerder dit jaar in de thread "updates voor VWC" iets geplaatst over een VWC promo stand. Zou leuk zijn als daar nog plek en tijd voor was om deze op de Trophy te neer te zetten?! Gelijk een ontmoetingsplaats voor alle forum freaks!

Leuk idee idd...echter zal een deel van ons bezig zijn met de opbouw en verder vinden we het ook leuk om het terrein af te struinen. Verder zijn een aantal van ons ook met eigen mensen en is het nogal kort dag nu. :wink: Neemt niet weg dat we wel een centraal punt kunnen afspreken om een kleine meeting te houden?

Leuk idee idd...echter zal een deel van ons bezig zijn met de opbouw en verder vinden we het ook leuk om het terrein af te struinen. Verder zijn een aantal van ons ook met eigen mensen en is het nogal kort dag nu. :wink: Neemt niet weg dat we wel een centraal punt kunnen afspreken om een kleine meeting te houden?

Ik zal eens kijken of we dat met de crew nog op kunnen pakken...beloof dus nog niets, want er komen weer reuze veel demo's aan tot die tijd :D

Back
Bovenaan