Zena Trophy 2018 - 22 september - Kalkar, Duitsland

Hallo pyromovies wat kosten de vip kaarten afgelopen editie ik zit er ook aan te denken aangezien ik toen aan de late kant aankwam en er zowat geen plek meer was met fatsoenlijk uitzicht.
Bedankt alvast

ook weer aanwezig!! zeker zo dichtbij is. afgelopen keer was zo super, komend jaar alleen de eet gelegenheid beter geregeld wordt dan is helemaal top :D
in me werkrooster al de zaterdag geblokt niet beschikbaar ben :D

Wil hier ook naar toe. Gaan voor het eerst en ben benieuwd. Kan iemand mij vertellen of honden toegestaan zijn? Mijn hond is vuurwerk gewend dus op dat vlak geen probleem. Ze gaat gewoon rustig liggen en vind het allemaal best. Is inmiddels ook wel wat gewend ��

Niet meenemen , o&n is niet te vergelijken met de Zena shows !!
Onze trommelvliezen trekken dit nog maar net :D maar ga dit als dierenvriend je hond niet aandoen ajb .
Denk zelfs dat dit ook niet toegestaan is .

Ik ben dit jaar ook weer van de partij!
Jammer dat er waarschijnlijk geen Mascleta bij is dit jaar.
Dit door de vele klachten van de omwonenden!

Buiten het feit om dat ik ook wel is zou willen weten waar dat vandaan komt,immers shells e.d. zijn vele malen harder en dus niet echt geluidloos te noemen,en zitten dan dus nog wel in de shows :rolleyes:

Afijn i'll be there for the 2nd time,ken nie wachten :D

Heerlijk om te zien dat het alweer op de planning staat!

Hier nogmaals een mooie impressie van het terrein en de sfeer. Zet de kwaliteit zo hoog als je internet aankan, enjoy!

Staat in de agenda! Ben één keer op de editie van een paar jaar terug in Baarle Hertog geweest met het team van AVP, maar wat een topdag. Benieuwd hoe het er nu aan toe gaat in Duitsland :)

Is het inmiddels entree tegen betaling, of nog steeds gratis?

Back
Bovenaan