Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Een verzoek op het duitste vuurwerkforum dat ik graag onder de aandacht wil brengen...
Laat positieve feedback achter op de pagina van kalkar als tegenwicht tegen de vele klagers.
https://m.facebook.com/search/top/?q=stadt+kalkar
Iemand een idee wat voor shells die ontiegelijke rotklappen waren in de spektakelshow!
Gisteren nog een aantal foto's gemaakt hierbij een kleine selectie
ik heb van 1 van de Duitse pyro executives gehoord dat de shells die geschoten worden max 4 inch zijn dit ivm de regels van de Duitse overheid
Wat een heerlijke shows gezien gister zeg, de nocturna was echt gruwelijk vet. En de show-off ging maar door zeg. Jammer dat het niet helemaal droog was, maar daar was de pret zeker niet minder om.
Was mijn eerste zena trophy en hopelijk niet de laatste.
Weet iemand ook welke waaier cake, bij de trophy rondes bijna elk team had? Het gaat dan om die met de crackling.
58 gram maar?
Vond er best wel een behoorlijke druk vanaf komen.
Gisteren nog een aantal foto's gemaakt hierbij een kleine selectie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou meer in de zin van leek me nogal zware knallen had verwacht dat er meer in zat.Vind 58 gram weinig ??![]()
Nou meer in de zin van leek me nogal zware knallen had verwacht dat er meer in zat.
ik heb van 1 van de Duitse pyro executives gehoord dat de shells die geschoten worden max 4 inch zijn dit ivm de regels van de Duitse overheid