Zena Trophy 2018 - 22 september - Kalkar, Duitsland

Hier team FPM......

Het klopte i.d.d. dat er heel veel druk werd gelegd door de Duitse controle instelling op de begin tijden van de Battle shows.
Wij moesten als eerste en werden gedwongen gewoonweg te starten anders werd er een show vanaf gehaald.

Dus voor iedereen een grote verassing dat er in eens vuurwerk afging, niemand heeft ook de eerste 40 sec van de FPM show op beeld:thumbsdown:

De organisatie kon hier echt niets aan doen, dit kan volgend jaar wel beter.
Verder hebben we een TOP dag gehad alles was perfect geregeld..!!

Hieronder onze productlijst:

1x Zena Crackling Shape Box
2x Sensation
3x Multi color stars
1x Bestla
1x Gold with bleu stars box
2x Feuerblitz
3x Spinning Flowers
2x Red and Purple Peony
2x Zena nr 1.
1x Original's Finest Box
3x Caldera
3x Zena Salute
2x Sizzling Ears
3x Zena Whistle Ti-Cloud
3x Raw Whistler

Team FPM bedankt jullie voor de leuke reacties......!! SNAPTE

En als ik ZENA was zou ik nog geen opdracht geven voor het graveren van de wissel beker..:idea:

Voor mij zeker weten een van de beste tropy's tot nu toe. Alles prima geregeld (eindelijk) en de daylight show die ook eens de moeite waard was. Grote complimenten voor alle shows.

Als ik nog 1 puntje van kritiek mag hebben :p Ik miste de salute finale :(

bedankt.jpg

Bedankt aan iedereen die naar de Zena Trophy is gekomen!
Ondanks het slechte weer, waren er toch een record aantal bezoekers. We kijken al uit naar de volgende editie!

waar kon je aanmelden voor de codes ?
welke stand ?
Beste Myron, deze codes krijg je per mail toegetuurd, mits je iets besteld hebt bij Zena NL op de thropy. Met deze code veranderd de prijs van je winkelwagen naar 0 als je hem gebruikt terwijl het betreffende product in de winkelwagen zit.

Nee bedoel niet die palms, die had ik ook al wel gevonden (al zie je in sommige shows ook de BE variant, iets anders volgens mij). Er waaiert iets heel breed uit in die sequentie. Jammer dat Zena (BE, duh) niet meer meeleest en reageert.

Boekje? Waar kon je dat krijgen dan? Niet bij de ingang in ieder geval, en bij muntenhokjes beneden ook niet.

Wij kregen het boekje wel bij de ingang! Wellicht heeft het er mee te maken dat we ietwat later waren, het was toen namelijk vrij rustig bij de ingang.

Hierbij nog een filmpje van de Battle. De eerste 40 seconden is een beetje rommelig gefilmd. Was nog op zoek naar de juiste camera-instellingen.

Nee bedoel niet die palms, die had ik ook al wel gevonden (al zie je in sommige shows ook de BE variant, iets anders volgens mij). Er waaiert iets heel breed uit in die sequentie. Jammer dat Zena (BE, duh) niet meer meeleest en reageert.

Dat is de 1.2" Dark Night, waarbij de sterren eerst een vertraging hebben en de peonies pas later tot ontbranding komen :)

Back
Bovenaan