Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
wat is die goudcake vanaf 2:20?Hier alle battle films:
wat is die goudcake vanaf 2:20?
Ik ben toch ook wel benieuwd hoeveel geld er is ingezameld
Bekijk bijlage 39344
Bedankt aan iedereen die naar de Zena Trophy is gekomen!
Ondanks het slechte weer, waren er toch een record aantal bezoekers. We kijken al uit naar de volgende editie!
Ik heb de codes van de Zena Trophy actie zojuist ontvangen!![]()
Beste Myron, deze codes krijg je per mail toegetuurd, mits je iets besteld hebt bij Zena NL op de thropy. Met deze code veranderd de prijs van je winkelwagen naar 0 als je hem gebruikt terwijl het betreffende product in de winkelwagen zit.waar kon je aanmelden voor de codes ?
welke stand ?
waar kon je aanmelden voor de codes ?
welke stand ?
en welke cake die breed spreidende peonies vanaf 2:54,
Boekje? Waar kon je dat krijgen dan? Niet bij de ingang in ieder geval, en bij muntenhokjes beneden ook niet.Zowel boven als beneden stond een Zena stand met dummy's, daar kon je bestellen. Ik weet niet of je het boekje met de plattegrond
Boekje? Waar kon je dat krijgen dan? Niet bij de ingang in ieder geval, en bij muntenhokjes beneden ook niet.
Nee bedoel niet die palms, die had ik ook al wel gevonden (al zie je in sommige shows ook de BE variant, iets anders volgens mij). Er waaiert iets heel breed uit in die sequentie. Jammer dat Zena (BE, duh) niet meer meeleest en reageert.