Zena Trophy 2017 Kalkar Duitsland

We kunnen maar 1 wc gelegenheid vinden. 25m rij ervoor. Lekker geregeld. Gelukkig zijn de rijen voor eten en drinken net zo lang dat houd mekaar in evenwicht.

Nieuw product van Zena? Lijkt me sterk dat dit gewoon kan in België? Echter staat hij wel in een stand op de Trophy...

Bekijk bijlage 33272

Heeft te maken met de gevarenklasse/categorie P1 heb ik begrepen. Hier vallen o.a. noodsignalen onder. Blijkbaar kunnen producten hier onder gaan vallen en zijn er via deze weg toch weer mooie dingen mogelijk. Ik ben erg benieuwd. :D

Heeft te maken met de gevarenklasse/categorie P1 heb ik begrepen. Hier vallen o.a. noodsignalen onder. Blijkbaar kunnen producten hier onder gaan vallen en zijn er via deze weg toch weer mooie dingen mogelijk. Ik ben erg benieuwd. :D

Ik dacht dat dit alleen voor voertuigen bestemd is.

Ik weet dat vwc niet zo'n fan is van Ruben Koet, maar hier legt hij het een en ander uit over de nieuwe producten en het omzeilen van de regelgeving d.m.v categorie P1:

Mooie mascleta! Net mooie aanbieding meegepakt en met een biertje mooi plekkie gezocht met de girlfriend. Genieten dit!

Mooie mascleta! Net mooie aanbieding meegepakt en met een biertje mooi plekkie gezocht met de girlfriend. Genieten dit!

Back
Bovenaan