Heerlijk dagje gehad hoor, zena bedankt!
Mascleta was echt masmasmasmascleta, haha hier kwam ik voor en toon heeft er echt een feestje van gemaakt. Wel jammer vd afstand maar heb echt genoten!
Daylight vond ik wat minder, kreeg er niet echt een wow gevoel bij, had ik liever mas gezien in de mascleta of had er een schemer nocturna mascleta van gemaakt.
De trophy showtjes vond ik lekker. Gaf me een oud en nieuw gevoel. Wat je wel duidelijk terugzag is het beperkte zena ass. Waardoor veel elementen in andere shows terug komen. Vwc show duidelijk de beste. Duitsers vond ik tegenvallen.
Toen kwam de show off, 1 woord: asociaal veel vuurwerk. De hoeveelheid was mega gaaf om eens mee te maken maar het laat ook het min punt van consu shows zien. Het blijft consu en je hebt dus echt een container vol nodig voor de wow factor. Gelukkig had zena die volle container meegebracht en was het echt asociaal genieten. Zou wel eens willen weten hoeveel losse cakes dit zijn geweest. De mega cracklingwolk staat nog op mijn netvlies, denk dat men bij de feesttent op gegeven moment niks meer mee kreeg, gelukkig voor die groep, de drone hing precies achter deze donkere wolk en moet prachtige beelden hebben gemaakt.
De eindshow was oke, gewoon goed geschoten maar ik mistte een echte wow factor. De castillo mistte de 2 afmaak lagen bovenop. Er zaten gelukkig wel flink veel salutes in verwerkt maar ik heb ook een echte climax in de eindshow gemist.
Alles om het vuurwerk heen was een drama. Uur wachten op slecht vreten. Slappe patat? Trieste hamburgers, loempias die van binnen nog bevroren zijn. Organisatie leek me in handen van wunderland op dit vlak? Laat ze zich dood schamen. Half uur wachten voordat ik naar de wc kon. Jammer dat zena dit pikt. Want dit kan gewoon niet. Net als t parkeren? 5 euro rekenen prima maar als iedereen weg moet zorg dan ook voor wat verkeersregelaars.