Zena Trophy 2017 Kalkar Duitsland

Van alle drie heb ik de topics even doorgenomen, en bij alle drie is de conclusie dat ze eerst héél goed waren, en het laatste jaar niet meer. Ik twijfel om ze zaterdag te bestellen in Kalkar... wel of niet de moeite?

Ik heb de Zena Triumph drie jaar op rij gehad en geen kwaliteitsverschil opgemerkt. Blijft een mooie bak, zeker voor dit bedrag! Over de Revolution heb ik ook gelezen dat hij is verhouding een beetje tegenvalt. Daar kies ik persoonlijk ook liever voor andere cake(boxen) voor €100. De Mayhem schijnt ook prima te zijn. Het gaat voor mij dan ook de Triumph en de Mayhem worden. 6x500gr voor €85, mooie prijs denk ik zo!:D

Dat vermoeden had ik al. Wist trouwens niet dat ze hun shells niet exporteerden, maar zo veel verdiep ik mij daar nou ook weer niet in.

In Malta worden alle shells voor de heilige feesten gebruikt en niks wordt/mag geexporteerd worden. De meeste goede italiaanse cilinders beginnen toch wel bij 130mm. Ik verwacht dus persoonlijk niet een goede show. Met dit caliber had ik dan ook liever een pyromusical gezien. Denk zelf ook dat de eigen show van zena misschien wel spectaculairder wordt dan die profshow.

Vanaf Almelo is er ook nog plek in de auto, m'n vriendin en ik vertrekken rond een uur of 15.30 vanaf Almelo, we gaan daar wel rond 21.30 weer weg ivm m'n ziekte..

Vanaf Almere ook nog steeds plek, vertrek hier rond het middaguur. Terug is lastiger, ik overnacht in de buurt.

Zo te zien gaan ze shells van Ricasa gebruiken.

cc7KMiP.jpg

JKc623h.jpg

Back
Bovenaan