Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
LIKE & SHARE! De Spektakelshow, voor velen de favoriet! Dit jaar geschoten door Xena Vuurwerk met een maximaal kaliber van 125mm oftewel 5 inch! READY TO RUMBLE! #zt17 #zenatrophy #zenavuuwerk #harderbetterfaster #hbf #spektakelshow #5inch
Ik verwacht niet dat ze (veel) Italiaans gaan schieten.
De Triumph blijft wat mij betreft een toppertje. De Revolution heb ik een jaar of 3 geleden gehad als vervanger, je krijgt veel voor weinig maar vond het geen geweldige box, burst en effectgrote vallen zwaar tegen. De mayhem is voor mij ook een twijfel geval.
Ik kan nergens, ook niet op Facebook vinden dat ze met max 5' schieten? iemand een link? ik vind dit wel een teleurstelling als ik eerlijk moet zijn. De eindshow in 2015 vond ik namelijk ook al zwaar tegenvallen, ik dacht dat ze nu met volle bak zouden rammen en de 8 '' de lucht in zouden schieten, waarom zijn ze dan überhaupt naar Duitsland afgeweken? De plek waar ze gaan schieten is dermate afgelegen dat ik echt niet snap waarom met zo een klein caliber wordt geschoten. Iemand antwoorden hierop?
Zal wel rekensom zijn met verhouding tussen grootte terrein, hoeveelheid mensen en daardoor afstand tot schietgedeelte...Ik had ook groter gehoopt magoe t kan blijkbaar hier niet anders. Staat me bij dat ze Maaseik moesten verlaten wegens klachten omwonenden en moeilijk doen van gemeente e.dIk kan nergens, ook niet op Facebook vinden dat ze met max 5' schieten? iemand een link? ik vind dit wel een teleurstelling als ik eerlijk moet zijn. De eindshow in 2015 vond ik namelijk ook al zwaar tegenvallen, ik dacht dat ze nu met volle bak zouden rammen en de 8 '' de lucht in zouden schieten, waarom zijn ze dan überhaupt naar Duitsland afgeweken? De plek waar ze gaan schieten is dermate afgelegen dat ik echt niet snap waarom met zo een klein caliber wordt geschoten. Iemand antwoorden hierop?
De eindshow in 2015 vond ik namelijk ook al zwaar tegenvallen, ik dacht dat ze nu met volle bak zouden rammen en de 8 '' de lucht in zouden schieten
Wat voor de één tegenvalt kan voor de ander misschien wel geweldig worden gevonden. Misschien komen ze met een mega kwalitatief goede 5 inch shells voor de dag en dan is het toch zeker voor iedereen genieten. Ik snap sowieso dat gezeur niet, het is een show, hij is gratis dus wat wil je nog meer. Het is namelijk ook niet verplicht om te komen, je kunt er ook voor kiezen om lekker thuis te blijven![]()
Maltanese shells mogen ook![]()
Neem aan dat dit een grap is, aangezien deze niet van Malta af komen![]()
Volgens mij zijn er op Malta meerdere vuurwerkfabrieken die shells maken![]()
Zeker weten, maar die importeren hun shells niet![]()