Zena Trophy 2017 Kalkar Duitsland

Jullie hebben mij overtuigd. Zojuist een kamer geboekt op een paar km van Wunderland. Ik rij lekker blanco die kant op, drop mijn spulletjes, roep een taxi en ga bier drinken met jullie. Zin in!

Ik zit vanaf vrijdag in wunderland. Ik kan ook nog niemand meschien vrijdag al een meeting of zo iets?

Ik kom pas zaterdag, kan de kamer in vanaf 14:00 uur. ik denk dat ik rond 16:00 wel binnen ben.

Ps.: Tickets of reserveringen zijn niet aan de orde toch? Of is er een kans dat het vol gaat?

Nee niet dat ik weet.Alleen voor een meeting is het misschien wel handig om iets te organiseren zoals
davinstyle al aangeeft.Bedoel er zijn veel liefhebbers aanwezig maar ook veel mensen die gewoon het vuurwerk graag willen zien en er verder niet zoveel mee hebben.

lijkt mij ook een goed plan. Moeten we maar een Topic over openen denk ik? Kan overigens ook hier. Ik weet niet hoe het terrein er uit ziet, maar als we om bijvoorbeeld 16:30 afspreken bij een bepaalde stand is het zo geregeld. Handje schudden, en misschien dat de loners (zoals ik) met elkaar kunnen optrekken for as long as they like.

Dat kan inderdaad bij een stand op een afgesproken tijdstip is wel een stuk makkelijker op die manier. :p

Een meeting lijkt me echt een top idee. Het is toch leuk om ook de persoon achter de nickname te leren kennen. Kijk al enorm uit naar de trophy. En wat is er nu mooier om samen met medeliefhebbers een te gekke dag te beleven vol met vuurwerk!

Meeting lijkt me leuk, ik blijf niet overnachten. Kom met de auto en heb mog ruimte over, vertrek uit Rhenen. Heb er zin in!

Ik ben voor 99% ook aanwezig. Meeting lijkt me ook erg leuk. Mijn vrienden zijn ook niet zo van zo'n soort evenement dus ben ook in mijn eentje :). Ik ga dan wel met de auto op en neer vanuit Hardenberg.

Misschien dat we een topic kunnen openen om het 1 en ander af te spreken dan. :p Al heb ik geen idee hoe de indeling dit jaar is op het terrein daar.

ZENA VUURWERK'S SHOW-OFF

Volle gas show van de nieuwste producten 2015

Echt? ;-p

Schieten jullie zelf de grote show of (ism) een ander bedrijf? Want meen dat het vorige keer ehm...dat ene schietbedrijf was :D die een Spaanse show deed. Nu ook zo'n vergeluijkbaar thema? Pyromusical hoeft voor mij ook niet :D

Parkeren bij het park (bij openingstijden) is altijd gratis voor zover ik weet. Zal bij de trophy dan ook wel het geval zijn neem ik aan. Capaciteit hebben ze bij Kernwasserwunderland in ieder geval genoeg.

Is er nog niemand die kan bevestigen met wat voor kaliber er geschoten gaat worden?:p
Ik ben echt benieuwd namelijk haha:bonk:

Back
Bovenaan