Zena Trophy 2017 Kalkar Duitsland

We hebben net ff buiten kalkar een hotel geboekt voor 1 nacht in Kehrum.
Is ongeveer 7 km er vandaan.En dan ben je incl ontbijt ongeveer 90 euro kwijt.

Inderdaad, goede keuze, wij hebben iets korter op enkele km geboekt aan vergelijkbare prijs. Alles raakt nu wel erg snel volboekt want in de omliggende b&b of hotels waren niet veel kamers meer vrij

Er zal dit jaar speciaal voor de fotografenen en filmers een overdekte tent tegen het schietveld aangebouwd worden van maar liefst 50 meter lang.
Staan we lekker in de schaduw.

Ik sta ook lekker op de camping. Wat ik vernomen heb is het niet op het wunderland terrein maar bij de omliggende weilanden als het goed is.

Ik zit op het parc ik heb vanavond geboekt. Ik wou 1 kamer voor 3 mensen maar die was der niet meer nu 1 persoons kamer. Plus 1 kamer voor 2 personen

Voor mij geen hotel of camping! Ik hoop er zeker weer een gezellig dagje van te maken! Ik kom voor de shows en de gezelligheid! Even alle bekenden een hand schudden en daarna weer 2,5 uur in de auto terug naar huis!

Wij gaan met z'n 3e gewoon weer terug rijden! De dag duurt lang genoeg om een paar biertjes te kunnen doen en weer terug te kunnen rijden.

Het hotel is ons helaas te duur en te veel van het goede en een ander hotel bied verder geen voordeel daar wij het voor het drinken deden en niet persé voor de rit.

Ik heb er verder wel echt zin in! Ben benieuwd wat er voor kaliber geschoten wordt.

Ik kom zelf uit rotjeknor maar mijn zus woont in Hassum dus ik slaap om de hoek! :D laat 23 september maar komen:)

Ga na de tijd ook gewoon weer naar huis, dit zijn geen leuke bedragen meer.

Wisseler See? Dichtsbijzijnde die Google me geeft. Zelfs door het water lijkt het nog 3.5km te zijn :frusty:

Ik heb even de afstand gemeten vanaf de Camping am Wisseler See tot aan het evenemententerrein. De afstand bedraagt 2,27 km :). Dit zonder je zwembroek aan te moeten trekken ;)

Afstand camping ZT.jpg

Ik krijg vrouwlief niet zo ver om mee te gaan. Nou ben ik sociaal zat, maar ken geen mede-freaks. Komt er een meeting? Of is dat te organiseren?

Ik krijg vrouwlief niet zo ver om mee te gaan. Nou ben ik sociaal zat, maar ken geen mede-freaks. Komt er een meeting? Of is dat te organiseren?

Zeker gewoon gaan, genoeg freaks aanwezig!
Geen flauw idee of er een meeting komt, zou misschien wel een leuk idee zijn inderdaad. Zeker voor de wat onbekendere/nieuwere leden. Oude garde vind zich ondertussen wel :D

Als er wat meer info bekend is, wil ik best een topic openen hierover als de mods dat goed vinden.

Back
Bovenaan