Zena Trophy 2015 – Be there!

Hierbij nog even een soort schietlijst/volgorde van de showoff van de Zena Trophy.
Het is een beste lijst geworden maar voor de freaks wel leuk en handig denk ik.

Ik ben uitgegaan van deze film; https://www.youtube.com/watch?v=GMIMWYGNflI

Begin Mjölnir 2.0
Canis
Mod 30mm Tiger Tail
Mod 30mm Brocade Crown
Skeleton Brocade to Blue
Enemy Ambush Ground Troops/Tank Attack
Special Carousel (Blue/Red Whirlflower)
Finest Box cake 4
Crazy Kamikaze
Hyper
Skeleton Crackling
Crackling Wave
Dark Knight
Kappa
Henri’s Toppertje
Mod 30mm Silver Whirling
Fast Furious
Legacy
The Beast
Vip Box
Hercules
Massive
Sensation
Palm assortiment mixed
Willow box
Brocade Box
Zeta
Golden Wave eronder
Mod 30mm Tiger Tail eronder in goud finale
Na gouden beeld veel verschillende cakes tegelijk (Massive, Hercules, Canis, Skeleton, Brutal box, Finest box, Raw Whistler en Lionheart)
30mm Sizzling Ears en 3 Step Whistling 30mm
Verder nog 20mm en 30mm mods blink
Kleine nieuwe knalcakes
Thundering Heaven 2015
Raw Mjölnir (met fluit tail)
Mjölnir 2.0 (in laatste fase + Mod 30mm Red Tiger Tail)

Misschien een idee om volgende keer ook een bedrijf uit het buitenland uit te nodigen voor de eindshow, voor de afwisseling? Geen idee of dat haalbaar is hoor?

Of een paar dikke Italiaanse doelpalen erbij? Kaliber moet echt omhoog vind ik, ondanks dat het echt wel een mooie eindshow was hoort dat er gewoon bij op een vuurwerk festival, maar daar zullen de meeste het hier wel mee eens zijn. Maar had begrepen dat dat wel de bedoeling was maar dat externe factoren roet in het eten gooide op het laatste moment.

Kaliber stond op 8 inch maar dit is op het laatste moment afgeblazen doordat instanties moeilijk deden. Er staan hele mooie 6 en 8 inch shells stof te verzamelen in een bunker.

Mascleta in Full HD 50 FPS
De volgende video's komen nog!

Wat was het een geweldige dag zeg! Bedankt iedereen die heeft geholpen het was super! En tot volgend jaar iedereen!

Zena Trophy 2015 - Timelapse

De Zena Trophy 2015 in vogelvlucht, tijdens de mascleta stond de camera helaas nog niet aan en tijdens de show off is hij vast gelopen waardoor ook de Vuurwerkcrew 10 jaar show er niet op staat.

Kaliber stond op 8 inch maar dit is op het laatste moment afgeblazen doordat instanties moeilijk deden. Er staan hele mooie 6 en 8 inch shells stof te verzamelen in een bunker.

Rob(big smile fireworks) zei precies het zelfde tegen mij. Het had ook te maken met die kantine die daar zat.die zou dan geld mislopen of i.d.
Aangezien deze heel dicht bij t schietveld stond en 5inch daar al tot de grond kwam:p

Back
Bovenaan