Zena Trophy 2015 – Be there!

Rob(big smile fireworks) zei precies het zelfde tegen mij. Het had ook te maken met die kantine die daar zat.die zou dan geld mislopen of i.d.
Aangezien deze heel dicht bij t schietveld stond en 5inch daar al tot de grond kwam:p

Wat zullen die mensen in dat super strakke eerste huis bijna aan de ingang genoten hebben.

Nou we worden lekker overspoeld met beelden, maar ik blijf ze ook gewoon lekker posten.
De Zena Show-Off :cool:

Jwtjuh :bye:

Misschien een idee om volgende keer ook een bedrijf uit het buitenland uit te nodigen voor de eindshow, voor de afwisseling? Geen idee of dat haalbaar is hoor?

Of een paar dikke Italiaanse doelpalen erbij? Kaliber moet echt omhoog vind ik, ondanks dat het echt wel een mooie eindshow was hoort dat er gewoon bij op een vuurwerk festival, maar daar zullen de meeste het hier wel mee eens zijn. Maar had begrepen dat dat wel de bedoeling was maar dat externe factoren roet in het eten gooide op het laatste moment.

Inderdaad tresher pyrotechnica igual zou een goeie zijn bijvoorbeeld zie de serie pyro's se 2 aflevering 5.
toch denk ik dat dit nooit zal gebeuren en het hoeft op zich niet big smile fireworks heeft hun uiterste best gedaan en ene top show neer gezet.
toch zou de profshow door een ander bedrijf laten schieten zeker niet verkeerd zijn.

Rob(big smile fireworks) zei precies het zelfde tegen mij. Het had ook te maken met die kantine die daar zat.die zou dan geld mislopen of i.d.
Aangezien deze heel dicht bij t schietveld stond en 5inch daar al tot de grond kwam:p

Van die kantine en geld mislopen kan ik me weinig voorstellen - volgens de informatie is er 120k Euro aan vuurwerk doorheen gegaan, dan was die omzet ook vast wel af te kopen lijkt me :P

hoeveel bezoekers waren er eigenlijk, had het idee dat het er minder waren als afgelopen jaar.
de omroeper meldde in eerste instantie 4000 en een uur later 8000 ? bezoekers.

heb nog een filmpje in elkaar gezet, met de betere beelden die ik gemaakt heb, sommige delen waren onderbelicht of overbelicht, vooraal de show, de show off is goed gelukt kwa film.

Hierbij de film:

Normaal hele snelle levering 1/2 dagen mits op voorraad , Pieter kan je hier het beste antwoord op geven .

Begrijp niet waarom jullie willen dat deze show naar een ander bedrijf gaat, ik heb nog nooit een show van hun gezien die slecht was, ze proberen altijd het maximale eruit te halen of dat het nou een kermis/bruiloft is of een dikke proffshow.
Zover ik weet werkt BSF met veel liefhebbers samen en dat zie je ook altijd terug in de creativiteit, singleshots/stepper beelden en het kwaliteit van het spul wat ze de lucht in knallen.
Dat miss deze show volgens een aantal van jullie niet top was kan elk vuurwerkbedrijf een keer gebeuren :-( maar als je ziet was BSF altijd neerzet ! GEWELDIG !
dus laat BSF aub deze show ook in de toekomst blijven schieten.

Begrijp niet waarom jullie willen dat deze show naar een ander bedrijf gaat, ik heb nog nooit een show van hun gezien die slecht was, ze proberen altijd het maximale eruit te halen of dat het nou een kermis/bruiloft is of een dikke proffshow.
Zover ik weet werkt BSF met veel liefhebbers samen en dat zie je ook altijd terug in de creativiteit, singleshots/stepper beelden en het kwaliteit van het spul wat ze de lucht in knallen.
Dat miss deze show volgens een aantal van jullie niet top was kan elk vuurwerkbedrijf een keer gebeuren :-( maar als je ziet was BSF altijd neerzet ! GEWELDIG !
dus laat BSF aub deze show ook in de toekomst blijven schieten.

Ben ik het geheel mee eens. Ik vond de show ook minder dan andere jaren, maar dat lag ook aan de verwachtingen kwa kaliber van andere jaren, locatie etc etc.

En ik ben blij dat BSF toch een leuke show voor ons neergezet heeft.

Kraak BSF ook niet af maar een keer wat anders zou ik persoonlijk niet verkeerd vinden.Ieder bedrijf heeft zo weer zijn unieke stijl daar gaat het om.:wink:

Back
Bovenaan