Zena Trophy 2015 – Be there!

Dank u. Statief aanwezig en heb afstandsbediening, ideaal voor 'bulb' las ik.

Afstandsbediening, ja! Zo mag ik het horen. Zet hem op bulb en probeer wat uit, probeer 2 seconden of probeer veel meer secondes. Dit zijn enkel richtlijnen, vind de sweetspot voor jezelf.
Gebruik je de kitlens?

Op 12.000 man?! :bonk:

Slapen en morgenochtend vroeg met de vouwfiets en kampeerspul de trein in, op heenweg nog even ornithologische tussenstop :wink:

Helaas moet ik dit spektakel missen ivm tijdgebrek dit weekend. Ik heb echter al een VIP ticket gekocht vorige week. Geluk bij een ongeluk dus voor mij dat de VIP tickets uitverkocht zijn, want nu kan ik er hopelijk iemand anders blij mee maken.
De vraagprijs is gewoon 60 euro natuurlijk. Stuur bij interesse maar een PM, wie het eerst komt wie het eerst maalt :)
Ook direct via Ticketswap te koop (67 euro ivm toeslag): https://www.ticketswap.be/nl/tickets/394539/54b03ec989/zena-trophy-2015

Groetjes

Jeroen

Kaartje is inmiddels verkocht via Ticketswap!

Laatst bewerkt:
Haha zo ongeveer ja was er vorig ja ook optijd owke toen was er wel om 14:00 de backstage tour.
Heb er gewoon zin in haha en het weer werkt tot nu toe mee.

Zie net dat er tussen de Moerdijk en Breda-Noord wegwekzaamheden zijn op de A16 het hele weekend. Er zijn 2 rijbanen afgesloten, dus de file kan aardig op gaan lopen daar.

Voor de mensen uit Zuid-Holland is het waarschijnlijk beter om via de A15 of via de A12 te rijden.

Zie net dat er tussen de Moerdijk en Breda-Noord wegwekzaamheden zijn op de A16 het hele weekend. Er zijn 2 rijbanen afgesloten, dus de file kan aardig op gaan lopen daar.

Voor de mensen uit Zuid-Holland is het waarschijnlijk beter om via de A15 of via de A12 te rijden.

Bedankt voor het doorgeven! Scheelt me een hoop frustratie straks ;)

Met het weer zit het in ieder geval goed vandaag!
Veel plezier iedereen vandaag.

Laatst bewerkt:
4 uur er maar is heen.
Hopen op een parkeerplek.
Heb er zin in eerste jaar.
Nu ik bij me schoonmoeder bent gaan er best veel heen om te feesten haha.

Back
Bovenaan