Zena Trophy 2015 – Be there!

Mascleta.jpg

Een beter start voor de Zena Trophy 2015 bestaat haast niet. Like als jij deze niet wil missen!

Heerlijk de mascleta voor mij persoonlijk vorige jaar een geweldige opener van de Zena trophy en een van de dingen die me echt heel vel kippenvel momentjes bezorgte.
we hebben er weer zin in film apparatuur klaar en opgeladen.
Nog maar 5 dagen.

Serieus densta dat zou erg jammer zijn waarom ?.

Er is de laatste weken zeer hard gewerkt aan de trophy en daarbij behoort ook het veiligheidsplan voor de Trophy.Het veiligheidsplan laat geen grote kaliber dan 5" (125mm) toe. Ondanks dat er geen wettelijke regels zijn in Belgie wat betreft afstanden houd Zena Vuurwerk Belgie zich aan de veiligheidsafstand van 1 meter per mm. Dus de 125mm shells hebben een veiligheidscirkel van 125mm waardoor de veiligheidscirkel netjes binnen het evenemententerrein blijft.

Uiteraard houden ze in Belgie ook wel van dikke knoepers maar helaas gaat dat op dit terrein niet lukken al moeten we natuurlijk niet vergeten dat je met 125mm nog steeds heel veel kan doen en het nog steeds een fantastisch evenement is.

Bron:Freakpyromaniacs

Ben benieuwt naar die dingen wat gelanceerd worden ,,dan weer terug naar onder (op het water)komen en dan weer omhoog vliegen.. nieuw voor mij .

Dat van het filmpje valt een beetje tegen kwa uitwerking ,,mij werd verteld dat het iets heel diks zou zijn . Mja het moet spannend blijven haha

Dat van het filmpje valt een beetje tegen kwa uitwerking ,,mij werd verteld dat het iets heel diks zou zijn . Mja het moet spannend blijven haha

Watercakes zijn er in diverse varianten met ook meer spektakel. Bekijk deze maar eens:

Of deze... :p

Zoals Gizmo al aangeeft zijn er diverse varianten dus ook met meer spektakel inderdaad.

Haha doe mij die laatste maar. :D

Back
Bovenaan