Zena Trophy 2015 – Be there!

C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_overzichtskaart-zena-trophy.jpg

plattegrondje van de locatie.

vanaf de parkeerplaats links onder is het 15tot20min lopen pffff:bonk:
ook lijkt me de afstand tot het vuurwerk verder dan vorig jaar

Sorry hoor heb best begrip voor die dieren maar dit is toch gewoon belachelijk. :`)

Probeer op zaterdag 26/09/2015 vanaf 17 uur de koeien op stal te zetten, laat licht aan in de stal en zorg – indien mogelijk – voor muziek (De Zingende Zaag) in de stal.

:D

Probeer op zaterdag 26/09/2015 vanaf 17 uur de koeien op stal te zetten, laat licht aan in de stal en zorg – indien mogelijk – voor muziek (De Zingende Zaag) in de stal.

:D

Haha ik denk dat de zingende zaag die beesten meer leed bezorgd dan dat beetje vuurwerk lol.

Precies, kunnen die beesten alvast wennen aan dat live optreden van hun wat paar uur later plaats vind.
Vandaar deze tip.

De parkeer opties aangeven zijn de enige die er zijn?

Hopelijk een flink aantal route bordjes als we in de buurt komen, mijn navigaties-kills zijn niet geweldig :x

De parkeer opties aangeven zijn de enige die er zijn?

Hopelijk een flink aantal route bordjes als we in de buurt komen, mijn navigaties-kills zijn niet geweldig :x

Bezoekers kunnen parkeren:
•op de parking langs de Sportlaan (toegankelijk via Venlosesteenweg). Vanaf deze parking brengen shuttlebussen de bezoekers naar het festivalterrein.
•op de parking op vroegere terrein Dragetra. Vanaf deze parking kunnen de bezoekers te voet naar het festivalterrein.
•Langs de Heerenlaakweg is er parking enkel voor leden van de organisatie, genodigden en vuurwerkmeesters.

Ken de locatie totaal niet. Maar als ik de llattegrond een beetje bekijk lijkt t me verstandig niet te laat te gaan. 12000 verwachting en pendelbussen of 25 minuten lopen. Vorig jaar knollenveld. Zaterdag een marathon :D

Jammer dat het kaliber zoveel kleiner is, had toch op groter dan Sail gehoopt, en dat nu het eens voor mij met trein/vouwfiets bereikbaar is. Campingreservering in de pijpleiding (edit: bevestigd) dus ik ga er ook 'ns bij zijn. Avondshow zal vast nog wel gaaf zijn dankzij kwantiteit en Big Smile, ondanks de 5", en vooral daylight en mascleta kijk ik naar uit! Leuk dat 'ns in 't echie mee te maken, al is het niet helemáál op Fallas-schaal natuurlijk :wink:

Zie liever kwaliteit bommen en die zijn er ook in kleinere kalibers.
Mooie opbouw er bij shells pompen doen ze maar lekker in de finale.:p

Is het niet beter voor je pup om hem bij een loge te brengen?
Bijvoorbeeld bij de fokker, of iemand die ervaring heeft met (jonge) honden.

Bedankt voor het meedenken !
De fokker zit helaas in het noorden van het land en ik woon in het zuiden, het was de bedoeling dat hij die avond naar mijn moeder zou gaan.
Maar gister een testwandeling gedaan en hij(Amstaff reu) is helaas al te sterk voor mijn kleine moedertje haha.
Ik woon gelukkig maar 20 km van de trophy vandaan dus ik kan hem overdag afmatten en met de achterdeur open thuis laten zodat hij de tuin in kan . De buren letten een beetje op en kunnen mij altijd bellen wanneer nodig.
Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt .:)

Bekijk bijlage 24130
Sorry voor de oftopic story , maar hij heet dus echt "Zena" :D

Laatst bewerkt:
Mag aannemen dat campinggangers over de interventieroute Heerenlaakweg naar het terrein kunnen lopen? Anders komme we d'r niet :bonk:

zou leuk zijn als we wat fotos te zien krijgen van het terrein en de opbouw van de tenten enzo.....net zoals vorig jaar......

kom op zena we willen INFO!!!!!!!!

Back
Bovenaan