baassie123
VWC lid
Ook deze wil ik jullie niet onthouden. Wat een lekkere daylight show met rook en salutes! Lekker geluid geeft dat, fluiters erdoor en het is helemaal af!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Complimenten voor de organisators en iedereen die aan de Trophy heeft meegeholpen.
Het eten was prima voor elkaar!
Wc's waren erg vies en te kort op elkaar gezet! Het stonk er enorm. Dit was vorig jaar stukken beter!
Het parkeer systeem was in mijn ogen ook prima! Kon snel parkeren, het was even lopen maar lichaamsbeweging is voor een hoop freaks geen slecht idee.
Het festival terrein vond ik er mooi uitzien maar wel te smal.
Het vuurwerk vond ik wel wat ver weg liggen op de mascleta na. Vorig jaar was het in mijn ogen iets dichter.(op alle veiligheidsafstanden na dan he`)
Enige kwalijke punt voor de organisatoren: Ik vind het vrij raar dat men wilt dat iedereen zijn rommel op ruimt maar tegelijkertijd heb ik maar 4 prullenbakken gezien!!! DIE NIET EENS GELEEGD WORDEN. Ik erger me namelijk wel aan alle Tokkies die hun zooi op de grond gooien maar je bied ze niet echt gelegenheid om aan moeder natuur te werken.
Het vuurwerk:
Mascleta was erg gedempt door de omgeving en het gras. Tis zeer leuk dat het geschoten word maar valt in mijn ogen in het niet als je al een aantal keren in VLC bent geweest. Opbouw van de mascleta vond ik tegenvallen net als vorig jaar maar toch genoten omdat het een mascleta is![]()
Daylight was zoals vorig jaar erg leuk. Hoorde wel uit betrouwbare bronnen dat de 5 inch salute`s waren blijven staan vanwege een dom foutje?? Overigens vond ik het tempo op sommige stukken te lang duren met overgaan. De finale had wel stukken sneller achter elkaar gemogen.
Zena trophy: VWC duidelijk het beste naar voren! Vuurwerkmuseum was in mijn ogen nr 2. Teveel dezelfde producten gezien bij de andere teams. Dezelfde cakes! Dit is in mijn ogen wel een van de redenen waarom VWC gewonnen heeft. Daar zat meer variatie in ten opzichte van de rest.
Zena cakes show. GEWELDIG!!!!
VWC show. Kort maar krachtig maar ook erg genoten.
Finale show. Leuke producten voorbij zien komen maar finale was slecht en tempo droevig.
Al met al toch weer een geweldig vuurwerk evenement! Het kan nooit perfect zijn maar we mogen zeer dankbaar zijn dat dit in onze omgeving toch mogelijk gemaakt word! Zena, sponsors en vrijwilligers bedankt voor een leuke avond!!
Ow nog 1 ding: DE MUZIEK WAS HEMELS! LEUKE GEZELLIGE BANDS!!! zeer goed gedaan! Had vorig jaar behoorlijke hoofdpijn van die *** muziek die destijds door je kop gestampt werd!!!
Ik vraag me wel af wat jullie kunnen neerzetten als iedereen een entree betaald van bv E 5,-
Waren toch water cakes? Waren in ieder geval erg mooi ja