Zena trophy 2014 gaat door !!!

Wat een geweldig gave dag gehad.de mascleta en daylightshow waren GEWELDIG!!!! Smiddags lkkr in de zon genoten.savonds was het echt heerlijk weer geen drup regen.het werd echt druk s'avonds.iets wat ik zena enorm gun!!!! En de eindshow echt geen woorden voor!!!DIK GENIETEN.VWC van harte met de tweede plaats.kort samen gevat een topdag gehad!! Nu na eindhoven en t bed in pffff

Alles was goed op een ding na,de catering wat een k*t zooi zeg als je iets wilden eten stond je gewoon een uur in de rij.En als je dan je friet met had verzoop je friet in de mayo.
Geloof ook niet dat Zena deze opkomst had verwacht.

Jjeezzuuss, geen woorden over zo ziek! Heerlijk die mascleta en daylightshow! En de eindshow, tja dat is gewoon niet te verwoorden. Heb een superdag gehad zena ! vme moeder vond het gek genoeg helamaal fantastisch en stond vrolijk met de salute finales te lachen. Als het volgend jaar is twijfel ik niet om te gaan!

Bedankt Zena, top geregeld!

Alles was goed op een ding na,de catering wat een k*t zooi zeg als je iets wilden eten stond je gewoon een uur in de rij.En als je dan je friet met had verzoop je friet in de mayo.
Geloof ook niet dat Zena deze opkomst had verwacht.

Daar heb je helamaal gelijk in man, zat onderhand halve liter mayo in :p

Heerlijk dagje gehad. Mascleta was top. Eindshow was leuk maar veel minder als vorig jaar. Jammer!

Prachtige dag, met prachtig weer, en nog beter dan prachtige vuurwerkshows!
De mascleta en de daylightshow hebben iemand,
die nooit fan is geweest van knalvuurwerk, een liefhebber ervan gemaakt.

Alle 6 teams hebben geweldige shows geschoten,
met een welverdiende 2e plaats voor team vuurwerkcrew.

De demo had prachtige producten ertussen zitten,
met een geweldige verassing op het eind.

En laten we het maar nier hebben over de spektakelshow,
want daar staat mijn mond nog steeds van open.

Wat een geweldige dag! Was voor mij de eerste keer dat ik naar zo'n festival ben gegaan! Ik hoop dat er gauw meer volgen! Ik heb genoten!

zo wat een geweldige dag was dit zeg heerlijk en dan ook nog 2e worden had ik nooit gedacht
top en nu nar bed :p:D

Zena bedankt voor de Trophy en Pyromaniac1975 bedankt voor het transport en de gezelligheid!! :thumbup:

Jup, alweer eventjes thuis en zo me nest in. Al met al vrij geslaagde dag met hier en daar een par minpuntjes (die altijd wel optreden bij een groot festival) vond de shows erg leuk, leuke dreunen en eindshow te smullen. Helaas was het eten en tentjes slecht geregeld, parkeren met het uitrijden, de demo was echt heel maf, wel bruut, maar geen demo... Speakers stonden wat zacht, helemaal vooraan hoorde je niet wat er werd omgeroepen en dat was het waar ik nu zo aan kan denken. Verder wel ongemakkelijk dat er een dj was, Maar hij draaide gewoon een Spotify lijstje ofzo... Achja goede dag gehad. Das belangrijk

Zena bedankt voor deze ongelooflijk mooie dag. Wat een super shows. Voor iedereen was er wat te doen ook. Echt topdag gehad:bonk:

Back
Bovenaan