Zena trophy 2014 gaat door !!!

Gister een leuke dag gehad in Bree, complimenten voor Zena om dit zo te organiseren.
Alleen vond ik de catering slecht geregeld, er stonden veel te lange wachtrijen en de demo vond ik raar geregeld. Je kreeg geen goed beeld hoe een product nu precies presteerde. Dit zijn wel aandachtspunten voor volgend jaar.
Voor de rest alleen maar lof.

_MG_6197.jpg

_MG_6199.jpg

_MG_6246.jpg

_MG_6285.jpg

_MG_6295.jpg

_MG_6298.jpg

Was idd iemand met een wit shirt/trui en een rugzak op. ik zag het hem aansteken en over het hek gooien. kon mezelf dus voorbereiden op een knal :)
Meisje en een jongen die naast ons zaten sprongen zo weg bij het hek, het was ook een beste knal!

En helaas idd waren er weer paar van die gasten die elkaar weer moesten neerslaan. Sneu :frusty:

ja, en die gast in zn witte trui stak eerder voor ons ook al een nitraat af, dan ben je toch ook gek. er rennen overal kinderen daar rond:bonk:

Gister een leuke dag gehad in Bree, complimenten voor Zena om dit zo te organiseren.
Alleen vond ik de catering slecht geregeld, er stonden veel te lange wachtrijen en de demo vond ik raar geregeld. Je kreeg geen goed beeld hoe een product nu precies presteerde. Dit zijn wel aandachtspunten voor volgend jaar.
Voor de rest alleen maar lof.

Precies, dat bedoelde ik dus ook met mijn eerdere "klagen"

ja, en die gast in zn witte trui stak eerder voor ons ook al een nitraat af, dan ben je toch ook gek. er rennen overal kinderen daar rond:bonk:

Zoals jij? hehe :p

Leuke Trophy gehad!
Ben flink brak dus ik hou het ff kort:

BEDANKT ZENA & alle freaks, vrienden, het was weer toppie :cool:

10709592_690266917730735_2141898619_o.jpg

Genoten van deze mooie vuurwerk dag! Complimenten dat zo een groot evenement gratis aangeboden kan worden!!

Hier nog een filmpje van de consumenten demo finale.

Nog 1 heel klein dingetje.KOFFIE HAHA wat hadden wij zin an een bakkie...

+1 :wink:

Was een leuk evenement. Stond te kijken hoe groots Zena het heeft opgezet.

Een volgende keer zorg ik wel dat ik beter voorbereid ben. Wij hadden ook geen stoeltjes, dus heb maar geimproviseerd en een vuilnisbak op z'n kant gelegd :D

Uitrijden was weer minder leuk. Maar ik begrijp het wel, vuurwerk is hun core-business en niet het organiseren van evenementen... dus dikke pluim voor Zena wat dat betreft en het vuurwerk was onwijs vet!!!

Helaas heb ik de mascleta gemist door een opeenstapeling van gevallen van pech onderweg en uiteindelijk ook de onverwacht lange omweg die moest worden gemaakt om het festivalterrein te bereiken. De daglichtshow was geweldig. Ik was gegaan zonder echt van tevoren te lezen wat voor spul er precies geschoten zou gaan worden, en daarmee was de daglichtshow een hele leuke verrassing. Het ontbrak er alleen nog aan van die meerslagen salutes die precies tegelijk afgaan. Zoeen heb ik daarna nog wel in de spektakelshow gezien. Het was een mooie show, die het (vooral ook samen met de daglichtshow) toch nog zeker de moeite waard maakte om te zijn gekomen, ondanks het missen van de mascleta. De salutes waren geweldig. Het wapperen van de broekspijpen was niet eens een overdrijving.

Wie het kleine niet eert is het grote niet weert. De consumentenvuurwerkshowwedstrijd (één woord) was leuk en ik heb ook m'n best gedaan om bij het kijken goed op te letten zodat ik de shows kon beoordelen. Ik vind het moeilijk om een winnaar te kiezen. Ik vind in ieder geval dat panorama, vuurwerkcrew en freakpyromaniacs de beste drie van de zes waren. Bij de prijsuitreiking werd gevraagd om daverende applauzen maar die bleven uit. Volgens mij klapten alleen een paar enkelingen, waaronder ik.

Het was veel groter en drukker dan ik me had kunnen voorstellen. Ik had verwacht dat ik vast nog wel wat mensen zou zien die ik ken, maar dat is niet gebeurd. De volgende keer als ik naar zo'n festival ga spreek ik wel wat af. Toch was het aandeel Belgen niet eens zo hoog. Het was gewoon echt een groot succes. Gelukkig was het een groot terrein en was er genoeg plek voor iedereen. Dat het parkeren €5 kostte was voor mij een verrassing. Het kan zijn dat dat al was aangekondigd en dat ik dat gemist heb. Zo niet, dan vind ik dat jammer. Ik vond het leuk dat er 's middags hardcore was in de tent en dat had wat mij betreft ook wel door mogen gaan. Van de salute in het publiek heb ik niks gemerkt, vechtpartij wel. Ik hoorde iemand opmerken dat het zou gaan om voordringen?

Wij hadden ook geen stoeltjes, dus heb maar geimproviseerd en een vuilnisbak op z'n kant gelegd :D
Volgens mij heb ik jou dan gezien op die vuilnisbak, aan de rustigere rechterkant van het terrein bij de spektakelshow.

Mascleta en spektakelshow waren echt fantastisch! Volgend jaar ga ik er zeker weer heen, echter dit keer neem ik een klapstoeltje mee :p

Een volgende keer zorg ik wel dat ik beter voorbereid ben. Wij hadden ook geen stoeltjes, dus heb maar geimproviseerd en een vuilnisbak op z'n kant gelegd :D

Als dat bij de spektakelshow was, dan zat je naast mij ;) Ik stond daar namelijk te filmen en naast mij had iemand inderdaad een container opzij gelegd om daar op te zitten. Je zat daar met je vriendin/vrouw, right?

EDIT: Jij zat dus aan de andere kant van het veld, dan zat er dus iemand anders naast mij :p

Dat het parkeren €5 kostte was voor mij een verrassing. Het kan zijn dat dat al was aangekondigd en dat ik dat gemist heb. Zo niet, dan vind ik dat jammer. Ik vond het leuk dat er 's middags hardcore was in de tent en dat had wat mij betreft ook wel door mogen gaan. Van de salute in het publiek heb ik niks gemerkt, vechtpartij wel. Ik hoorde iemand opmerken dat het zou gaan om voordringen?

Parkeren stond aangegeven op de website, moet er wel bij zeggen dat dit later (zelf pas +/- 1 week van te voren gezien) op de website is gezet.

Die ruzie heb ik ook gezien, zag ineens 1 persoon wegrennen en daar achteraan een groepje mensen. Stond er niet heel dichtbij, maar van een afstandje zag ik wel dat ze die jongen (toen hij op de grond lag) een paar schoppen gaven. Beveiliging was er echter gelukkig wel snel genoeg bij! Altijd jammer dat sommige het niet gezellig kunnen houden...

Wat ik niet snap is dat er verschillende gezien hebben dat een jongen een shell af stak tussen de mensen maar niemand hem neer gelegd heeft.Weet zeker dat hij geen meter had gelopen als ik het gezien had.
Dat zijn nou net de rotten appels die het in Nederland ook verpesten.

Wat ik niet snap is dat er verschillende gezien hebben dat een jongen een shell af stak tussen de mensen maar niemand hem neer gelegd heeft.Weet zeker dat hij geen meter had gelopen als ik het gezien had.
Dat zijn nou net de rotten appels die het in Nederland ook verpesten.

Dan lok je een situatie uit net als bij de friettent. Dat dadelijk weet ik het hoeveel man met elkaar op de vuist gaan .

vuurwerkcrew heeft keurige show neer gezet .
vooral het gebruik van verschillende type fluiters is erg leuk .
jongens gefeliciteerd met jullie 2de plek . :biertje:

Back
Bovenaan