Zena Snapte?! Box [Uitloop 2023]

60 eu is een zeer aantrekkelijke prijs. Echter heb ik de Code Red al besteld en vind deze 2 boxen toch wat van elkaar weg hebben. Wat vinden jullie?

Welke regio zitten jullie dat hij voor 60eu te bestellen is. Bij mij enkel nog gesloten webshops.. miss het afleggen van een aantal km waard icm ander spul :)

Welke regio zitten jullie dat hij voor 60eu te bestellen is. Bij mij enkel nog gesloten webshops.. miss het afleggen van een aantal km waard icm ander spul :)
Bij mij ook nog in een gesloten webshop. Maar als die open gaat en hij is dan nog in een aanbieding pak ik hem mee denk ik. Bij mij is het een winkel aangesloten bij vuurwerkplanet. Schiedam Vuurwerk in dit geval

Hier is hij besteld. Voor die prijs wil ik hem graag zelf ervaren in de straat.

Kon ook niets echt in de buurt vinden nog, maar Vathorst is prima te doen en leuk om ff langs te gaan, kon hem niet laten staan voor dat geld. Rammen maar!

Ik heb gewoon de stoute schoenen aangetrokken en de dealer hier in de buurt een mail gestuurd. 10 minuten later had die de webshop open gezet :D:D Gelijk 2 besteld, dat word rammen met o&n :handsup:

De verleiding is echt heel groot.. maar hij is nog niet besteld. Schitterend product eigenlijk waarvoor ik wat budget vrij had moeten houden. Al het budget voor deze ''buitenkansjes'' eigenlijk al geïnvesteerd :sad:

Dit doet Zena toch wel slim. Over het algemeen vind ik Zena erg duur, maar weten ze mij met zulke acties altijd over de streep te trekken en begin ik met kopen. Vaak acties op de Trophy en dan nog een openingsactie en kartonacties. Vaak nog steeds duurder dan bij echte freakshops, maar toch blijf ik kopen.

Kort gezegd:
Ik heb deze box aangeschaft:applause:

Voor de actie prijs eigenlijk een no brainer om hem aan te schaffen! Rammertje hoor

Mijn idee. Hij stond al een tijdje op mijn verlanglijstje, maar hij was telkens te duur of toch weer weggestreept. Met deze aanbieding kan ik echt geen nee zeggen. Per twee gaan we hier van genieten!

Kon hem ook niet laten staan voor die 59E. En het was natuurlijk een goede reden om de lokale dealer toch een bezoekje te brengen:rolleyes:

Snapte(?!) ik het goed dat deze box alleen in NL is? Dacht dat Zena overal hetzelfde zou zijn maar de box is niet in BE te vinden terwijl de Snapte slogan wel op de website gebruikt wordt.

Is dit trouwens een maandagmorgen uitvoering? Deze heeft een dragon eggs core in plaats van de popping crackling op het uiteinde van elk effect.

Zie deze.

Ik ga mezelf even citeren, om te laten zien dat dit voor 60 euro een no-brainer is! Geweldige ram-box, zeker meepakken als t kan!

Back
Bovenaan