plasticfireworks
VWC lid
60 eu is een zeer aantrekkelijke prijs. Echter heb ik de Code Red al besteld en vind deze 2 boxen toch wat van elkaar weg hebben. Wat vinden jullie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij mij ook nog in een gesloten webshop. Maar als die open gaat en hij is dan nog in een aanbieding pak ik hem mee denk ik. Bij mij is het een winkel aangesloten bij vuurwerkplanet. Schiedam Vuurwerk in dit gevalWelke regio zitten jullie dat hij voor 60eu te bestellen is. Bij mij enkel nog gesloten webshops.. miss het afleggen van een aantal km waard icm ander spul![]()
Even mailen met de betreffende dealer johHier is helaas de shop nog niet open. Wat zou ik deze rammer graag hebben in de straat zeg!
Voor de actie prijs eigenlijk een no brainer om hem aan te schaffen! Rammertje hoor
Kon hem ook niet laten staan voor die 59E. En het was natuurlijk een goede reden om de lokale dealer toch een bezoekje te brengen![]()
Ik ga mezelf even citeren, om te laten zien dat dit voor 60 euro een no-brainer is! Geweldige ram-box, zeker meepakken als t kan!