Zena Shell Kit

Had 2 shellkits en 6 pakjes blitzies niet geleverd gekregen. Achteraf geen spijt van zie ik hier. Heb er nu die 6 assorted cakes van Rubro voor meegenomen. Kijken of dat wat is.

Kreeg dit filmpje net van een maatje toegestuurd. Burst was prima en het effect ook mooi, maar volgens hem kon hij toch niet tippen aan de The Junk.. Oordeel zelf:

Bij de Bunker in IJsselstein kreeg ik deze mee ipv de Eccentric shots van EVO die hadden ze niet gvd.
Deze vallen mij tegen op het filmpje.

Kreeg dit filmpje net van een maatje toegestuurd. Burst was prima en het effect ook mooi, maar volgens hem kon hij toch niet tippen aan de The Junk.. Oordeel zelf:

Klopt.. ik heb vanavond the junk geschoten.
En als ik dan hier naar kijk is de junk wel beter.

Ik vind ze op de filmpjes die ik nu al zie, zeker niet verkeerd. Vraag me soms af wat mensen verwachten te krijgen :p. Zal ze dit jaar is vergelijken met de junk en de Red Dawn.

bij mij was het karton ook aardig slap waar ze in zaten, als of deze goed vochtig is geweest. Ik heb er nu 3 op de kachel voor deze jaarwisseling. De rest gaat volgend jaar wel de lucht in :)

Heb die van mij bij de kachel gezet en heel wat vochtvreters erbij.

Laatst bewerkt:
Ik vind ze top, net vergeleken met die van evo, deze vind ik zelf mooier, bij die van evo is de lancering alleen nog harder!

Back
Bovenaan