WitteRook
VWC lid
Zena Diemen heeft volgens mij nog wel een kartonnetje staan https://www.zenavuurwerk.nl/zenadiemen/v_10733_66717/zenashellkit/p335978_19383
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Best dubbel hè; je ziet hoe hard een product kan gaan na 1 opvallende demo prestatie. Hoe aanlokkelijk voor een importeur om zo op te vallen met een product terwijl wij altijd gruwen bij het idee van een sample...
Productie schieten loontMits het niet teleurstelt natuurlijk
Dit product heeft Zena NL echt onderschat. Ik kreeg vandaag telefoon van een dealer die mij wilde informeren dat ze nog heel erg haar best ging doen om alle 2 de bestelde setjes te leveren, maar ik moest er rekening mee houden dat ik wel eens teleurgesteld kon worden en er maar 1 setje beschikbaar was. Ze zei dat zelfs de leverancier de producten weer terug kocht, zodat andere dealers nog wat konden krijgen. Dit product is én veel te weinig ingekocht door Zena én enorm hard gegaan. Vrijwel overal uitverkocht meende ik.
Best dubbel hè; je ziet hoe hard een product kan gaan na 1 opvallende demo prestatie. Hoe aanlokkelijk voor een importeur om zo op te vallen met een product terwijl wij altijd gruwen bij het idee van een sample...
Hier ook twee pakjes binnen. Vanavond eentje testen, een verslag volgt![]()
Ben benieuwd! Ik kan ze zelf morgen pas ophalen.. zit er een voetje onder?![]()
Ook bij Zena de Vries in Lekkerkerk nog beschikbaar, heb net nog een setje “gewoon” in de vrije verkoop kunnen halen. Wel inmiddels 19,95....
Ik heb toch een voorkeur voor The Junk