Zena Shell Kit

Best dubbel hè; je ziet hoe hard een product kan gaan na 1 opvallende demo prestatie. Hoe aanlokkelijk voor een importeur om zo op te vallen met een product terwijl wij altijd gruwen bij het idee van een sample...

Best dubbel hè; je ziet hoe hard een product kan gaan na 1 opvallende demo prestatie. Hoe aanlokkelijk voor een importeur om zo op te vallen met een product terwijl wij altijd gruwen bij het idee van een sample...

Productie schieten loont:) Mits het niet teleurstelt natuurlijk

Dit product heeft Zena NL echt onderschat. Ik kreeg vandaag telefoon van een dealer die mij wilde informeren dat ze nog heel erg haar best ging doen om alle 2 de bestelde setjes te leveren, maar ik moest er rekening mee houden dat ik wel eens teleurgesteld kon worden en er maar 1 setje beschikbaar was. Ze zei dat zelfs de leverancier de producten weer terug kocht, zodat andere dealers nog wat konden krijgen. Dit product is én veel te weinig ingekocht door Zena én enorm hard gegaan. Vrijwel overal uitverkocht meende ik.

Dat kan toch helemaal niet. De liefhebbers zijn volgens velen maar een klein percentage van de afnemers... Yeah right.

Had er twee bij plaggenmarsch besteld. Dat waren de laatste twee. Hij zou maar 1 karton binnenkrijgen. Maar vanochtend gevraagd om hij nog meer had. En hij had een tweede karton binnen gehad. Dus heb er 2 extra bij ghaald. Dus als mensen ze nog moeten. Er liggen er nog een paar voor 14,95.

Ook bij Zena de Vries in Lekkerkerk nog beschikbaar, heb net nog een setje “gewoon” in de vrije verkoop kunnen halen. Wel inmiddels 19,95....

Ik ook in Breda bij de losse verkoop een setje gehaald voor €19,95. Wilde deze toch nog erg graag hebben dus helemaal blij mee.

Ook bij Zena de Vries in Lekkerkerk nog beschikbaar, heb net nog een setje “gewoon” in de vrije verkoop kunnen halen. Wel inmiddels 19,95....

Wat is dat voor onzin, op de webshop waren ze niet meer verkrijgbaar. Ben benieuwd als ik daar m'n setjes ga ophalen of er dan nog wat extra te bestellen valt.

Ik vraag me af wat men verwacht had. Één wazig telefoonfilmpje is natuurlijk heel wat anders dan tig tegelijk op een demo. Blinkers lijken behoorlijk fel en het boeket is redelijk. Gaat het wel goed doen hoor.

Back
Bovenaan