Fireworksfamily123
VWC lid
Ja klopt.. na een lang mentaal gevecht met mezelf heb ik er uiteindelijk maar 2 extra besteld. Maar door jou ga ik er waarschijnlijk morgen nog 1 extra bestellen..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja klopt.. na een lang mentaal gevecht met mezelf heb ik er uiteindelijk maar 2 extra besteld. Maar door jou ga ik er waarschijnlijk morgen nog 1 extra bestellen..
Begin nu toch spijt te krijgen dat ik maar 1 setje besteld heb![]()
je hebt nog tijd![]()
Ik wil bij mijn zena dealer nog een box bestellen, dus ik sluit niet uit dat dit extra setje er nog bij komt![]()
ik gok bij edraket![]()
Ontzettend vet hoor, helaas door her budget heen, maar gaat zeker op de lijst voor aankomend jaar.
van wie heb je die tip dan en vertel eens over de burstWas sowieso al van plan om een setje te kopen, maar na een tip over de burst van deze dingen toch maar 3 setjes besteld. We gaan het aanschouwen![]()
van wie heb je die tip dan en vertel eens over de burst