Zena Megastore Olen

Iemand meer "problemen" gehad met de romeinse kaarsen (10 shots per kaars). Heb een paar weken geleden 8 pakken gekocht. De lonten leken nat te zijn geweest en ging alleen maar aan als je ze langer in een vlam hield. Met een aansteeklont aanmaken was het onmogelijk.IMG-20171231-WA0031.jpg

Yes! Had precies hetzelfde. En als je ze eenmaal aan had schoten ze in een keer leeg, of schoten ze letterlijk maar 10 centimeter de lucht in. De helft stopte ook na 3/4 ballen.
Maakt voor mij niks uit, maar aangezien de jongere liefhebbers deze nogal fanatiek in de hand houden best 'gevaarlijke' productiefouten.

Ik snap je punt en toch ben ik niet met je eens. Iedereen wordt wel eens in een hoekje gezet of bespottelijk gemaakt. Hoort er een beetje bij tegenwoordig. Meteen azijnzeiken gaat het niet beter maken. Ik denk dat sit in het ergste geval niet heel goed doordacht is, want eerlijk is eerlijk, hoeveel niet-christelijke mensen linken kerstballen aan een religieus object? Ik denk dat dat je nog tegen gaat vallen.

Ik had als Zena zijnde na jouw reactie een dikke middelvinger gegeven en gewoon geen acties meer gedaan. Het is ook nooit goed namelijk. Dan liever gezeur en meer winst, dat goed denken te doen, gezeur en minder winst.

Funke cakes zijn ook los te koop, dus dat lijkt me korting op 1 cake.

Wat een onzin kraam jij uit. Zena heeft soms gewoon een trieste manier van adverteren

Wat een onzin kraam jij uit. Zena heeft soms gewoon een trieste manier van adverteren

Nee dat ben ik niet met je eens. Zena heeft een trieste manier van communiceren. Adverteren gaat prima. Ze vertellen bijna nooit iets over ontwikkelingen of problemen. Acties zijn er genoeg.

Vond vooral de knallers heel goed, funke ook en de matjes.

Waar ik van geschrokken was waren de effecten van de top3 rockets. Had er 2 pakken van gekocht maar los van de 30 gram pijltjes waren alle andere echt slecht. Slappe burst en kleine boeketten.
Als hey goed is zijn dit de vervangers voor de cosmopolitan en die waren altijd super !

Dat vind ik gelukkig ook over jou. Dus wat dat betreft zitten we dicht bij elkaar :D
Ga maar lekker terug in je hokje en betaal dalijk maar de volle mep. Is er een actie is het weer niet goed. Dan snap ik hem niet hoor. Bij alles wat je tegenwordig zegt of doet is meteen iedereen op zijn teentjes getrapt...

Ik had nu ongeveer wel een actie verwacht.
3 jaar gelden hier in januari wel een grote bestelling gedaan.
Het nadeel is wel dat je het 12 maanden moet opslaan.

Vond vooral de knallers heel goed, funke ook en de matjes.

Waar ik van geschrokken was waren de effecten van de top3 rockets. Had er 2 pakken van gekocht maar los van de 30 gram pijltjes waren alle andere echt slecht. Slappe burst en kleine boeketten.
Als hey goed is zijn dit de vervangers voor de cosmopolitan en die waren altijd super !

Dat is echt zonde om te lezen van die Top Rockets 3.Cosmopolitan was altijd een top pakket. :sad:

Al een paar jaar niet meer naar het zuiden geweest. Hier is met de freak acties in Nl ook niet echt reden meer toe. Het funke gebeuren lonkt echter wel een beetje haha.

Waarom kan je trouwens niet gewoon online bestellen bij Zena België? Eerst je winkel kiezen. daarna gewoon lekker kiezen welke producten je wilt, lvc nummer voor de korting invoeren, betalen en maximaal 1/2 weken later je spullen ophalen. Niet meer dan normaal anno 2017 toch?

Back
Bovenaan