Zena Megastore Olen

Iemand jongstleden nog geweest bij een van de winkels van Zena?

Ik, naar Olen in April. Prima bezoek, vlot rustig goede aanbieding op de tequila's (25ps) En zeker dat de funkenweide's niet uitverkocht zijn voordat ik er nog eens langs kon gaan. Vermoed dat die funkenweides en andere funke cakes toch wel worden meegepakt bij de meimeeting al heb ik geen idee hoeveel ze op voorraad hebben.

Zouden ze uit voorzorg hardlopende of populaire artikelen uit Olen naar Maaseik brengen voor de meeting?

Filmpje van The Pyro Channel, bezoek in Olen paar weken geleden. Als je hem versloomd afspeelt kun je nog best wat prijzen onderscheiden.

Nog niet te koop maar wel een aantal afbeeldingen van een paar producten in de nieuwe Luypaers Exclusive Fireworks lijn. Ik vind het design erg stak.

apCdGW2.jpg

J9o0qI1.jpg

GVwaeOL.jpg

DiQFHPV.jpg

Hdqbszr.jpg

JLkRfWE.jpg

Ik vind het design wel erg (te) strak. Niet mijn ding iig. Ik zie liever veel chinese bonte kleuren met tijgers, draken, zendmasten en naaldboombossen,haha. lekker oldskool.
In een winkel ga je toch op de verpakking af, dus ik zou door dit label niet meteen toehappen...
Tenzij de uitwerkingen supervet zijn. Het gaat uiteindelijk om de binnenkant... maar een label doet toch ook veel, en smaken verschillen natuurlijk.

Dat zou indd ook nog kunnen.. dat luypaers Funke is is een feit. De grootste blokken van luypaers worden 188 en 206 shots

Dat zou indd ook nog kunnen.. dat luypaers Funke is is een feit. De grootste blokken van luypaers worden 188 en 206 shots

Als je kijkt naar de korting van 15% ong op die waaiers tov duitsland. Dan zou de korting op de fermata/ fw stuk hoger zijn

Alle producten die daar stonden komen binnen nu en een maand aan. Het kan volgende week maar het kan ook over 4 weken, werd me verteld. Er zat ook een Zena salute cake tussen, 25 shots en ik geloof 20 of 25mm.

20180922_185012.jpg

Als iemand de foto even kan draaien, graag.

Back
Bovenaan