Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap je punt en toch ben ik niet met je eens. Iedereen wordt wel eens in een hoekje gezet of bespottelijk gemaakt. Hoort er een beetje bij tegenwoordig. Meteen azijnzeiken gaat het niet beter maken. Ik denk dat sit in het ergste geval niet heel goed doordacht is, want eerlijk is eerlijk, hoeveel niet-christelijke mensen linken kerstballen aan een religieus object? Ik denk dat dat je nog tegen gaat vallen.
Ik had als Zena zijnde na jouw reactie een dikke middelvinger gegeven en gewoon geen acties meer gedaan. Het is ook nooit goed namelijk. Dan liever gezeur en meer winst, dat goed denken te doen, gezeur en minder winst.
Funke cakes zijn ook los te koop, dus dat lijkt me korting op 1 cake.
Wat een onzin kraam jij uit. Zena heeft soms gewoon een trieste manier van adverteren
Wat een onzin kraam jij uit. Zena heeft soms gewoon een trieste manier van adverteren
Vond vooral de knallers heel goed, funke ook en de matjes.
Waar ik van geschrokken was waren de effecten van de top3 rockets. Had er 2 pakken van gekocht maar los van de 30 gram pijltjes waren alle andere echt slecht. Slappe burst en kleine boeketten.
Als hey goed is zijn dit de vervangers voor de cosmopolitan en die waren altijd super !
Ik had nu ongeveer wel een actie verwacht.
3 jaar gelden hier in januari wel een grote bestelling gedaan.
Het nadeel is wel dat je het 12 maanden moet opslaan.
Sinds vorig jaar doen ze helemaal geen sale meer in januari.
Vorig jaar was volgens Zena de restvoorraad niet voldoende om een sale te kunnen houden.