Zena Megastore Olen

Weer mooie producten in de aanbieding!
Ik lees trouwens op de Facebook pagina van Zena veel negatieve reacties maar dit zijn toch echt wel mooie cakes vind Ik.

Wat ik er van begrijp heb je in Baarle funke hours en in de megastores kun je de hele dag funke kopen. Zal te maken hebben met bunker capaciteit in Baarle.

Ik denk dat je daar inderdaad gelijk mee hebt. Je hebt dan nu ook meer kans dat je je spulletjes nog kan aanschaffen in vergelijking met vorige keer. Dus een goede maatregel van Zena!

Wat een coole aktie van Zena om dit voor de fans te regelen. Helaas het budget is op, maar ik ga er vanuit dat ze volgend jaar wel weer Funke gaan opnemen in het assortiment gezien het grote enthousiasme.

Denk ook niet dat dat het punt is,het punt zit hem meer in het feit dat tijdens opgegeven uren voor Baarle men de Funke producten met de kortingsprijs aanbied ipv de normale prijs :wink:

Toch leuk dat ze in olen snappen dat niet ieders zakken even diep zijn:wink: gold bleu voor 6 euri lekkere pot man dat zijn verdomme lidl prijzen lekkerrrrrrrrrr olen danku.

26055620_1911605638869464_641537827465232403_n.png

!!OPEN VANDAAG!!! Laatste dag om vuurwerk in te kopen! Al onze Zena winkels zijn vandaag open tot 17u!

Mooi, kleine 2uur naar oud en nieuw al schooien om outlet en uitverkoop.
In iedergeval, bedankt zena voor de leuke acties in 2017 en voor de super trophy.

Of gewoon super enthousiaste mensen die 1 januari al weer vuurwerk willen kopen :D Ik heb die drang ook altijd haha. Maar uit ervaring weet ik dat dat over een maand weer wegvaagt. Je hebt immers een heel jaar nog om je collectie bij elkaar te sprokkelen!

Mooi, kleine 2uur naar oud en nieuw al schooien om outlet en uitverkoop.
In iedergeval, bedankt zena voor de leuke acties in 2017 en voor de super trophy.
Schooien? Waarom omdat je zelf de volle mep wilt betalen is gewoon slim hoge kortingen heeft niks met schooien te maken

Back
Bovenaan