Zena Megastore Olen

Ongepast vind ik het! Spotten met het christelijk geloof, laag niveau. Dat doen alleen tokkies en linkse atheïsten.

Iedereen mag zijn mening geven maar voor een winkel vind ik het zeer onprofessioneel om zoiets naar je klanten te sturen.
Je hebt wel een puntje maar ik ga zelf naar de ghanese pinkstergemeente die normaal met oud en nieuw in de kerk zit(waaronder mijn vrouw)en ik gewoon mijn Nederlandse oud en nieuw vier, maar een ding wat ik daar wel geleerd heb is dat je het oordelen aan GOD moet overlaten.

hoe zit dat met de 50% korting? als ik de cruel traction wil krijg ik daar dan op heel de doos korting of alleen maar voor 1 cake? of voor bv een 19 shots assortiment

Ongepast vind ik het! Spotten met het christelijk geloof, laag niveau. Dat doen alleen tokkies en linkse atheïsten.

Iedereen mag zijn mening geven maar voor een winkel vind ik het zeer onprofessioneel om zoiets naar je klanten te sturen.

Vindt het inderdaad ook erg lomp! Doe even normaal, dit is onder christenen het belangrijkste christelijke gebed. Wel mooie acties.

Ik zie die hele aanbieding weer niet, nooit niet. Niet hier, niet in mn mail, niet in mn brave browser noch in firefox. Dus ik heb geen idee wat er wordt aangeboden.

Wat houd de actie in?
Moet ik een echte kerstbal meenemen en inleveren?
Moet ik er eentje uitprinten hoe werkt het?

Ik snap je punt en toch ben ik niet met je eens. Iedereen wordt wel eens in een hoekje gezet of bespottelijk gemaakt. Hoort er een beetje bij tegenwoordig. Meteen azijnzeiken gaat het niet beter maken. Ik denk dat sit in het ergste geval niet heel goed doordacht is, want eerlijk is eerlijk, hoeveel niet-christelijke mensen linken kerstballen aan een religieus object? Ik denk dat dat je nog tegen gaat vallen.

Ik had als Zena zijnde na jouw reactie een dikke middelvinger gegeven en gewoon geen acties meer gedaan. Het is ook nooit goed namelijk. Dan liever gezeur en meer winst, dat goed denken te doen, gezeur en minder winst.

Is die 50% korting ook geldig op de Funke 19sh? In dat geval 6x €29,50 en daar de 50% over?
Funke cakes zijn ook los te koop, dus dat lijkt me korting op 1 cake.

Om nou met zijn allen moeilijk te gaan doen over een in mijn ogen best onschuldige woordgrap die voor de rest niet spottend is bedoelt richting het Christendom vind ik eerlijk gezegd een beetje te vergezocht. Laten we het vooral hebben over die heeeeeeerlijke nieuwe knalpijlen van Zena. Daar ben ik nou echt benieuwd naar!

Het zijn er een paar die zeuren en duizend mensen die vol enthousiasme van deze actie genieten. Daar kijkt een groot bedrijf wel doorheen. Ik vraag me ook af als je ergens niet eens meer om kan lachen dat je dan niet een beetje te ver gaat met je geloof of overtuiging.

Maar goed, de actie. Echt top weer van Zena en zeker mooi nieuws dat de knalpijlen nog binnen zijn voor het einde van het jaar!

Zeker!
Ik kan er ook wel om lachen maar ik ben dan ook een Tokkie en Atheïst.

Eigenlijk doelde ik meer op die kerstballenactie (50 procent korting) :p.

Helaas lijken veel mensen over de tekst te vallen ipv blij te zijn dat Zena nog zo'n geweldig actie aan het einde van het jaar doet. Zoveel mensen zaten op deze actie te wachten en Zena heeft gehoor gegeven aan haar klanten. Er zijn daarnaast nog zoveel mooie producten gekomen.. ondanks alle leveringsproblemen.

Erg jammer dan dat dit door sommigen niet wordt opgemerkt, maar zoiets onbelangrijks (vind ik persoonlijk) als de bijhorende tekst wel. Ik kan het ook wel begrijpen dat sommigen het niet eens zijn met de tekst in de nieuwsbrief. Hier moet dan ook wel een mening over ge-uit kunnen worden. Maar het moet denk ik niet zo zwaar opgevat worden. Het lijkt me sterk dat het de bedoeling is van Zena om een religie te beledigen ook al kan het zo voor sommigen misschien overkomen.

Maarja er is volgens mij wel genoeg hierover gezegd. Het gaat tenslotte om de geweldige actie en de (nieuwe) mooie producten

Is die 50% korting ook geldig op de Funke 19sh? In dat geval 6x €29,50 en daar de 50% over?

Als het goed is, is dit wel degelijk mogelijk. In 2015 was deze actie er ook. Toen een doos metalloids gehaald in Olen met 50% korting. :D Weet niet of het dit jaar zo is.

Wat staat er precies want hier wordt ook niks weergegeven?!

Safespace alert! Het is 2017 en niet het jaar 400. Als je Zena in twijfel trekt hierover kan je in principe ook niet meer naar de supermarkt gezien de miljarden kerstomzet.

hoe zit dat met de 50% korting? als ik de cruel traction wil krijg ik daar dan op heel de doos korting of alleen maar voor 1 cake? of voor bv een 19 shots assortiment

Inderdaad, ben benieuwd naar het antwoord

EDIT; actie geldt ook voor een karton/helde doos

Laatst bewerkt:
Haha, doelt men op het gebed met die foto? Die is echt superlollig, leuk gedaan. Ieder van elke overtuiging moet tegen wat spot kunnen, en zelfs zelfspot kunnen hanteren. Dit is zo onschuldig als wat. Bam! :D

Veel spul nieuw binnen zeg. Benieuwd naar die knalpijlen, hoeveel gram heeft dat? Nitraten dat mooie nieuwe Original uiterlijk, ook hebbedingetjes. Veel matten. Leuk bezig weer daar, goed ze terug te zien op oude niveau met een tikje nieuwe inhoud. Slimme zakenmensen.

ps: zou fijn zijn als de site wat meer productinfo zou geven, zoals gram inhoud, voorbrander of niet enz etc

Back
Bovenaan