Zena Megastore Olen

Ja slim, lekker aangeven aan een paar honderd vrienden en waarschijnlijk de buren, dat je in november in een belgische vuurwerkwinkel staat.
En dat voor 50% korting

Je kunt een facebook bericht zo plaatsen dat jij de enige bent die het kan zien :wink:

Niet het huiste voorbeeld hieronder maar kies voor de optie ''alleen ik''
10173504_313437838809978_1210546865_n.png

vraagje aan zena.
ik zie zojuist de aanbiedingen van zena, staat volgens mij een grote fout in.
RAAD WAT DE TEMPERATUUR VAN AIRCO IS, kies een artikel naar keuze en krijg het tweede erbij.
lijkt me toch sterk dat je dus 2 artikelen voor niks krijgt zonder iets te kopen.

hoppa met z'n allen naar zena whahahha

Denk dat iedereen gewoon begrijpt dat je 1 artikel uitzoekt(koopt) en het 2e artikel krijg je er gratis bij. Zo raar is het bericht niet.

Weet iemand of je die mijter ook voor een karton kan gebruiken?

Dus als je zegmaar een karton Hydra wilt, kan je die dan voor de helft van de prijs meenemen of gaat dit echt per pot?

Weet iemand of je die mijter ook voor een karton kan gebruiken?

Dus als je zegmaar een karton Hydra wilt, kan je die dan voor de helft van de prijs meenemen of gaat dit echt per pot?

Meestal kan je 50% procent korting krijgen op een hele cakebox of doos met cakes uit dezelfde serie(dus ook de Hydra's). Ik vraag het meestal van te voren en tot nu toe was het antwoord steevast ja! (geldt niet voor producten die al in de aanbieding zijn!)

Gewoon gaan...en een stuk belgie weer inrijden en ergens anders weer nederland in.
Of pak de trein.
Of rij met een auto voor.
Of fietsen vanaf tilburg met een sporttas en sportkleding aan :p
Of met de benenwagen.

Gewoon gaan...en een stuk belgie weer inrijden en ergens anders weer nederland in.
Of pak de trein.
Of rij met een auto voor.
Of fietsen vanaf tilburg met een sporttas en sportkleding aan :p
Of met de benenwagen.

Controleren niet man, ik rijd al jaren meerdere keren, begin nov, dec en zelfs 31 dec. Nog nooit iemand gezien van de politie. Daarnaast kunnen ze je pas aanhouden in Nederland.

Back
Bovenaan