Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik lees de laatste tijd te veel rare geruchten over Zena.
Kan iemand misschien duidelijkheid geven?
Duidelijkheid geven is nu net wat ze bewust niet doen, kan het hen ook niet kwalijk nemen.
De stilte van Pieter e.d. is alvast veelzeggend.
Geen nieuwe producten, veel artikelen in uitloop en komen niet terug.
Op het terrein van Zena Maaseik is ook een nieuwe winkel "bij de groothandel" ofzoiets.
Olen, het adres dat op al hun artikelen geprint staat, is te koop.
Ofwel krimpen ze in en komt de hoofdzetel in Maaseik, ofwel is het totaal afgelopen.
ik zelf denk dat ze vanaf volgend jaar een winkel net over de grens in frankrijk krijgen (CAT3)
Wellicht inkrimpen en op basis van de omzet vanaf juli 2017 aanzien of ze voorzichtig aan weer kunnen uitbreiden.
We gaan het zien.
Pfoeh, doe mij dan maar Zena Polen.
Kunnen ze Henri's Uien verkopen, Hollandse Cipolla.
Duidelijkheid geven is nu net wat ze bewust niet doen, kan het hen ook niet kwalijk nemen.
Op het terrein van Zena Maaseik is ook een nieuwe winkel "bij de groothandel" ofzoiets.
Ofwel krimpen ze in en komt de hoofdzetel in Maaseik, ofwel is het totaal afgelopen.
Pfoeh, doe mij dan maar Zena Polen.
Kunnen ze Henri's Uien verkopen, Hollandse Cipolla.
Met "rare geruchten" bedoel ik inderdaad de dingen die je hierboven opnoemt. Ik heb een beetje het gevoel dat het concept in Belgíë achterhaald is. Het hoeft niet per se iets slechts te zijn dat ze nu eens moeten kijken welke nieuwe richting ze op willen gaan. Misschien is het tijd voor een gehele vernieuwing (met webshop?). Gewoon van Zena Belgie een soort Zena Nederland 2.0 maken. De uitstraling alleen al van Zena Nederland is zo veel beter (naar mijn mening): de website, de verkooppunten, de producten etc.
De namen van sommige producten wijzigen en nieuwe labels voor cakes als de Hydra.
Meer nieuwe cakeboxen van hoge kwaliteit op de markt brengen.
Meer verkooppunten als Zena Maaseik. Hier kan je rondlopen en alle producten van dichtbij bekijken. Ik vind dat persoonlijker leuker dan de producten zien achter een toonbank of een rek.
Maarja dit alles is maar mijn mening en dit lost natuurlijk niet het probleem op met de wetgeving, maar een nieuwe uitstraling met een nieuw concept kan een stap in de goede richting zijn.
Ik denk dat er ook nog een ander scenario denkbaar is. De gemeente baarle wil alle vuurwerkwinkels uit het centrum weren en ze naar het industrietrein verplaatsen. Lijk me logisch dat als zena dat gaat doen ze daar een winkel met magazijn gaan openen en ja, dan is olen overbodig.
Komt er dit jaar weer een uitverkoop of is het afgelopen na het gedoe en de sluiting van vorig jaar?
als je met een paashaas komt krijg je het pand voor de helft van de prijs