Zena Megastore Olen

Game Breaker serie was er niet meer en Tequila Blue was er niet meer (Tequila Red nog wel)
Volgens mij nog één of twee dingen maar voor de rest leek alles grotendeels wel op voorraad te zijn, in ieder geval op dit moment!

ja dat weet ik , maar heb ook wel is mee gemaakt dat de helft van de lijst er niet meer was en ik kan niet zomaar er even heen tuffen heb ook geprobeerd ze te bellen maar nemen niet op , straks nog is proberen komt goed

ik heb nog even mailcontact gehad vandaag... reserveren van producten is helaas niet mogelijk. de producten worden echter nog WEL aangevuld!!

ik heb nog even mailcontact gehad vandaag... reserveren van producten is helaas niet mogelijk. de producten worden echter nog WEL aangevuld!!

Jammer dat ze producten niet reserveren, of dat je gewoon online kan bestellen. zo vaag vind ik dat.
Ik denk dat ze er een hoop omzet mee mislopen

Voor de duidelijkheid, je hebt een lidmaatschap pas nodig om in aanmerking te komen voor de kortingen?

Misschien leuk om voor mensen te combineren. Zaterdag is er in de buurt van antwerpen(borsbeek) een leuke vuurwerkshow met kerstboomverbranding. Wordt geschoten door HC. Die nemen altijd wat leuke producten mee. Show van vorig jaar:

Back
Bovenaan