Zena Megastore Olen

maar zou ik beter een box kunnen kopen of van een assortimenten de mooiste cakes en deze doorlonten en dan een mooie finale cake erachter aan maken.
wat zijn nou echt topboxen bij zena voor max 140 euro?
ik hoor het graag, heb weinig ervaring met doorlontboxen namelijk.

Wat kan ik dan volgens jullie beter doen, deze topperbox kopen voor een mooi prijsje of 2 cakes van de jawbreaker serie nemen en 2 cakes van de hydra serie en daar een finale cake achter plaatsen?

Voor dat bedrag, wat je in planning hebt, zal ik wel met een busje komen,want vooral nu met die giga kortingen word het een behoorlijke lading :)Meneer Bombone

Wie wil er voor mij een lijstje van €1000 samenstellen?

Voorkeur is alleen siervuurwerk. En dan met name cakes en pijlen.

Alvast bedankt

Hier gaan we dan! (Ik ga er hier van uit dat alles op voorraad is en alles 50% korting heeft)

Series/Boxen
Beta-serie (Kappa + Zeta) €29,50
Original's Brutal Box €57,50
Jawbreaker-serie €90
Hydra-serie €90
Triple Silk Willow €49,50
Constellation-serie €115,50
Original's Triple 19 €45
W-Kingdom €79,50

Losse Cakes
Gejia €15,75
Sizzling Ears / 3 Step Sizzling €18,75
Raw Mjolnir / Mjolnir 2.0 €12,50
Henri's Toppertjuh €10
High Lighter €16,75
Xiaohe €14,75
Laughing Sky €25

Waaiers
Sensation €19,75
Hyper €18,75
Ultra €32
Hybrid €26,50
Raptor €26,50
Time of Glory / Crackling Chry 2.0 €23,75

Met de pijlen die ze nu hebben heb ik eigenlijk geen ervaring.

Dit totaal komt op €817,25. Dan zou je nog zo'n 180 euro overhebben om pijlen uit te zoeken.

Hoop dat het helpt :p

Al een lijst bekend van wat er nog is?

En van wat er in de aanbieding is natuurlijk.

Ik vrees niet dat ze een lijst geven met wat er nog is :p
dat is teveel werk helaas.
echter kunnen ze wel net als vele andere vuurwerk webshops, de voorraad bij de artikelen zetten. is wel zo handig.

Ga waarschijnlijk dinsdag of woensdag de kant van Olen op. Hoop dat ze de BioFrost, Geija en Sankou op voorraad hebben. Had ze afgelopen donderdag....veruit de beste potten.

Helaas niet de mooie cakeboxen, hoe dan ook, ik zal sowieso weer aanwezig zijn voor de sales.

Komt er nog een lijstje met de prijzen?

is voor mij ook een punt , ik moet best ver rijden en heb wel is eerder meegemaakt dat de dingen die ik wou niet op voorraad waren , dit neem ik ZENA absoluut niet kwalijk maar dit jaar sla ik over , ook omdat er dit jaar andere dingen zijn die de nodige financiele aandacht nodig hebben , helaas maar waar , maar vor diegene die toch gaan veel plezier

Voor duizend euri vuurwerk een jaar lang onder je bed bewaren nou nou dan maar hopen dat je geen hete passionele nachten mag beleven.:p

Back
Bovenaan